تغییرات جزئی در ظاهر و کابین

رونمایی از اپل اینسیگنیا مدل 2020

15 آذر 1398 19:43

همان‌طور که می‌­دانید، اپل اینسیگنیا در بازار ایالات متحده به عنوان بیوک ریگال عرضه می­‌شود. چیزی در حدود یک ماه و دو هفته پیش، شاهد بیوک ریگال مدل 2020 با فیس‌لیفت جزئی در چین بودیم که می‌­توان گفت پیش نمایشی برای اپل اینسیگنیا در بازار اروپا محسوب می­‌شد.

تغییرات اعمال شده در طراحی خارجی این خودرو تا حدی جزئی هستند که در نگاه اول قابل تشخیص نخواهند بود.همان‌طور که انتظار می­‌رفت، این خودروساز آلمانی اپل اینسیگنیا مدل 2020 را با فیس‌لیفت جزئی برای اروپایی­‌ها هم عرضه خواهد کرد. البته تغییرات اعمال شده در طراحی خارجی این خودرو تا حدی جزئی هستند که در نگاه اول قابل تشخیص نخواهند بود. می‌­توان گفت تغییرات جلوپنجره این خودرو از قسمت­‌های دیگر مشهودتر به نظر می‌­رسد، اما حتی تغییرات این قسمت هم بسیار جزئی هستند.

از تغییرات دیگری که در نمای جلوی این نسخه فیس‌لیفت شده به چشم می‌خورد، می‌­توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • چراغ‌­های جلوی LED جدید با دقت بیشتر
  • چراغ­‌های مه‌شکن دایره شکل
  • طرح جدید سپر جلو با تغییراتی اندک

البته چندین تغییر جزئی هم در نمای عقب مشاهده می­‌شود. در این قسمت، شاهد طرح جدیدی برای سراگزوزها هستیم و طرح سپر عقب هم اندکی تغییر کرده است.

اپل اینسیگنیا مدل 2020

در حال حاضر، هیچ تصویری از فضای داخلی اپل اینسیگنیا مدل 2020 منتشر نشده، اما می­‌دانیم اپل تغییراتی هم در این قسمت اعمال کرده که شامل ارتقای سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی می­‌شود. این سیستم از قابلیت­‌های اپل کار پلی و اندروید اتو هم پشتیبانی می­‌کند. علاوه‌براین، اپل برای این نسخه فیس‌لیفت شده دوربین دیدِ عقب هم در نظر گرفته است. از سیستم‌­های کمکی راننده پیشرفته در این خودرو می‌­توان به سیستم پایش نقاط کور اشاره کرد.

این خودروساز آلمانی تصمیم دارد سال میلادی آینده در نمایشگاه خودروی بروکسل اینسیگنیا مدل 2020 را در معرض نمایش عموم قرار دهد. این نمایشگاه در 10 ژانویه سال میلادی آینده یعنی چیزی در حدود یک ماه دیگر در بلژیک آغاز به کار خواهد کرد و انتظار می­‌رود اپل در آن اطلاعاتی در مورد پیشرانه اینسیگنیا مدل 2020 ارائه دهد.

مترجم : بهنام اصغریان

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران