برای گرامیداشت 25 سالگی نشان RS

نسخه‌های خاص از مدل‌های مختلف آئودی RS

25 آذر 1398 10:10

سال 2019 را می‌توان یکی از پرمشغله‌ترین سال‌های دوران کاری زیرمجموعه اسپرت شرکت آئودی یعنی بخش RS دانست زیرا در یکسال اخیر، تعداد زیادی مدل از سوی این شرکت معرفی شده است. آئودی Q8 RS و Q3 RS اسپرت‌بک را می‌توان تنها دو نمونه از این مدل‌ها دانست. اکنون برای گرامیداشت ربع قرن فعالیت بخش RS شرکت آئودی که با عرضه RS2 آوانت آغاز شده بود، خودروساز آلمانی تصمیم گرفته پکیج ویژه‌ای برای مدل‌های مزین به نشان RS ارائه دهد.

برای گرامیداشت ربع قرن فعالیت بخش RS شرکت آئودی، خودروساز آلمانی تصمیم گرفته پکیج ویژه‌ای برای مدل‌های مزین به نشان RS ارائه دهد.این پکیج که برای مدل‌های TT RS کوپه، RS4 آوانت، RS5 کوپه، RS5 اسپرت‌بک، RS6 آوانت و RS7 اسپرت‌بک قابل ارائه خواهد بود شامل مجموعه قطعات ظاهری بوده که از کیت بدنه مدل‌های اولیه RS در سال 1994 الهام گرفته است.

در اولین گام، بدنه این خودروها به رنگ آبی Nogaro و قطعات کابین با چرم آلکانترای آبی تزئین می‌شود. در فضای داخلی کفپوش‌ها و دوخت روی فرمان نیز به رنگ آبی خواهد بود. البته درصورتی‌که به سفارش خودروی آبی رنگ علاقه نداشته باشید، آئودی می‌تواند بدنه ی خودروی شما را به رنگ‌های سفید، خاکستری و یا مشکی نیز رنگ‌آمیزی نماید. قطعات به رنگ آلومینیوم مات در کنار سطوح مشکی براق به ظاهر خودروهای RS نشان هیجان بیشتری خواهد بخشید. بد نیست بدانید در هنگام باز کردن درهای جلو، نشان 25 روی زمین می‌تابد. مشابه این نشان در مرکز رینگ‌های خودروها نیز نصب شده است.

در کابین مدل‌های TT RS، RS4 و RS5 صندلی‌های چرم ناپا با بخش مرکزی از جنس آلکانترا نصب شده درحالی‌که در مدل‌های RS6 و RS7 پوشش این بخش از چرم Valcona خواهد بود. در فضای کابین نیز نشان 25 روی پوشش داخلی درها، صندلی‌ها و کفپوش‌ها حک شده است.

آئودی پکیج خودروهای RS ویژه بیست و پنجمین سالگرد این نشان را در بازار اروپا عرضه می‌کند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران
اصغرفرمانی 1398/9/28
عالیست
پاسخ
0
0
0