خودرویی کوچک، ایمن و مجهز

معرفی هیوندای آئورا مدل 2020

3 دی 1398 11:19

شعبه خودروسازی هیوندای در هند از مدل جدید آئورا (Aura) سدان رونمایی کرد. این خودرو که به پیشرانه BS6 مجهز شده، به عنوان جانشین مدل Xcent معرفی شده است.

در ساخت سازه بدنه این خودرو از فولاد با مقاومت بالای 65 درصد استفاده شده که در عین تامین امنیت، وزن کلی خودرو را پایین نگه می‌دارد.آقای SS Kim که در سمت مدیرعامل هیوندای در هند فعالیت دارد، نسخه سدان آئورا را به عنوان محصولی مهم در سگمنت خود دانسته که بالاترین میزان کیفیت و پشتیبانی از یک محصول را به مشتریان این رده از خودروها ارائه خواهد کرد.

وی به نصب پیشرانه‌های بنزین‌سوز یک لیتری توربو BS6 و 1.2 لیتری و همچنین 1.2 لیتری دیزل در این مدل اشاره کرده و قدرت زیاد، عملکرد قابل قبول و مصرف سوخت کم را به عنوان ویژگی‌های این پیشرانه‌ها توصیف کرده است. قدرت سه پیشرانه مذکور به ترتیب 98، 81 و 74 اسب‌بخار خواهد بود.

چراغ‌های روشنایی روز با فرم بومرنگ به همراه چراغ‌های پروژکتور و مه‌شکن‌های جلو را می‌توان در همان نگاه اول در چهره هیوندای آئورا تشخیص داد.

هیوندای آئورا مدل 2020

در ساخت سازه بدنه این خودرو از فولاد با مقاومت بالای 65 درصد استفاده شده که در عین تامین امنیت، وزن کلی خودرو را پایین نگه می‌دارد. در حقیقت سازه صلب این خودرو از ساختار حلقه‌ای تشکیل شده که مقاومت آن در برابر نیروهای ساکن و متحرک را افزایش می‌دهد و در نهایت به افزایش پایداری و فرمان‌پذیری هیوندای آئورا و افزایش ایمنی فعال و غیرفعال آن منجر خواهد شد.

این سدان کوچک به امکاناتی همچون صفحه نمایش 8 اینچی لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، سیستم صوتی Arkamys، نمایشگر اطلاعات خودرو به همراه محل شارژ بی‌سیم تلفن همراه مجهز شده است.

کابین هیوندای آئورا

غیر از این‌ها می‌توان به دوربین دید عقب، نرم‌افزار کنترل صوتی iBlue مخصوص تلفن همراه، دستگیره‌های کرومی درها و تجهیزات برنز رنگ داخل کابین نیز اشاره کرد.

شرکت هیوندای مدل آئورا را با گارانتی 3 سال یا 100 هزار کیلومتر، 4 سال یا 50 هزار کیلومتر و یا 5 سال یا 40 هزار کیلومتر به همراه پشتیبانی جاده‌ای ارائه می‌کند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران