معرفی 7 نسخه خاص از مدل‌های اوتلندر، اکلیپس و دلیکا

رنگین‌کمان میتسوبیشی در نمایشگاه خودروی توکیو 2020

9 دی 1398 09:53

میتسوبیشی قصد دارد با هفت محصول جدید در نمایشگاه خودروی توکیو 2020 شرکت نماید. این هفت محصول براساس 5 مدل تولیدی این شرکت شکل گرفته‌اند که شامل مدل‌های eK کراس، دلیکا D:5، اوتلندر PHEV، اکلیپس کراس و K-Wagon می‌شود.

میتسوبیشی با معرفی 7 نسخه متفاوت از محصولاتش، قصد دارد قابلیت سفارشی‌سازی آن‌ها را به نمایش بگذارد.بیایید ابتدا از کوچکترین عضو این جمع هفت نفره شروع کنیم، نمونه‌ای با ظاهری خشن‌تر نسبت به نسخه استاندارد که به مواردی همچون قطعات پلاستیکی لبه گلگیرها و روی سپرها، رکاب‌های جانبی، قطعات خاکستری روی سقف و تایرهای چهار فصل Toyo مجهز شده تا ظاهری شبیه به خودروهای شاسی‌بلند داشته باشد.

یک ریل سقفی نیز روی این خودرو به چشم می‌خورد که می‌توان انتظار داشت در آینده به صورت رسمی به عنوان قطعه افترمارکت به صاحبان این مینی ون کوچک عرضه شود. بدنه خودرو با پوشش دو رنگ زرد و مشکی رنگ‌آمیزی شده و یک X نیز روی بخش جانبی به چشم می‌خورد.

اما نمونه‌ای ویژه از مدل اکلیپس کراس با پسوند Weekend Explorer نیز قرار است به این نمایشگاه قدم بگذارد که به ویژگی‌های خاصی مجهز شده است. یکی از این موارد را می‌توان امکان تغییر ارتفاع خودرو از طریق یک ریموت بی‌سیم و نرم‌افزار تلفن همراه دانست که به لطف استفاده از سیستم تعلیق سفارشی مهیا شده است.

این سیستم تعلیق جالب در کنار رینگ‌های آفرودی Rays Team Daytona M9 و تایرهای چهارفصل Toyo عرضه شده است. علاوه‌براین‌ها باید به ریل سقفی و نرم‌افزار Weekend Explorer برای تلفن همراه اشاره کرد که به سیستم صوتی این خودرو متصل خواهد بود.

میتسوبیشی اوتلندر phev

می‌رسیم به نسخه NERV از شاسی‌بلند هیبریدی میتسوبیشی یعنی اوتلندر PHEV که به تجهیزات تازهای همچون آنتن ماهوارهای KYMETA u7 ساخت شرکت آمریکایی Kymeta مجهز شده است. آنتن مذکور از طریق ارتباط ماهوارهای اتصال به اینترنت را برای سرنشینان امکان‌پذیر می‌کند.

موارد دیگری چون کیت بدنه NERV و تایرهای چهارفصل Toyo به همراه رینگ‌های Crimson Lycan نیز در این نسخه خاص از میتسوبیشی اوتلندر PHEV به چشم می‌خورد.

دو نمونه سفارشی از مینی ون دلیکا D:5 نیز برای نمایش در رویداد خودرویی توکیو 2020 آماده شده که یکی از آن‌ها با پسوند All Blacks معرفی شده که قبلاً به عنوان خودروی رسمی تیم راگبی نیوزیلند در مسابقات جهانی راگبی 2019 نیز حضور داشته است.

این خودروی مشکی رنگ به موارد خاصی همچون نشان All Blacks در بخش‌های جلو و عقب، تایرهای چهارفصل یوکوهاما و رینگ‌های Advan Racing RZ به رنگ مشکی مجهز شده است.

میتسوبیشی دلیکا

اما نسخه دیگر از میتسوبیشی دلیکا با نام Terry Ito معرفی شده که نام یک هنرمند ژاپنی است. آقای Terry Ito از سال‌ها پیش به عنوان کارگردان، تهیه کننده برنامه‌های تلویزیون، منتقد و نویسنده فعالیت می‌کند. نمای جلوی این مینی ون که نام آقای Terry Ito را بر خود دارد به واسطه کاپوت طویل‌تر و چراغ‌های مدور جلو از نسخه استاندارد متمایز شده است.

دلیکا D:5 Terry Ito به رینگ‌های MLJ Daytona مجهز شده که ظاهری مشابه رینگ‌های خودروهای قدیمی داشته و البته همچون بدنه خودرو، به رنگ سبز ارتشی روشن رنگ‌آمیزی شده و در کنار تایرهای ساخت یوکوهاما قرار گرفته است.

دیدگاه کاربران