تبدیل ون آلمانی به خانه هوشمند متحرک

امکانات جدید برای مرسدس‌بنز مارکوپولو

22 دی 1398 12:30

شرکت مرسدس‌بنز در نمایشگاه خودروهای کاروان و توریستی که در آلمان برگزار می‌شود شرکت نموده و از مجموعه پیشنهادی جدیدی برای ون مسافرتی جمع‌وجور ساخت خود یعنی مارکوپولو رونمایی کرده است. این پکیج که ون مرسدس را به خانه‌ای هوشمند تبدیل خواهد کرد، به زودی در دسترس خریداران خواهد بود.

به کمک سیستم کنترل پیشرفته مرسدس‌بنز مسافران می‌توانند مواردی مانند مخازن آب، سطح شارژ باتری، دمای فن، سیستم صوتی و همچنین نورپردازی داخلی را کنترل کنند.پکیج «پرمیوم اسپرت» شامل مواردی چون رینگ‌های 18 اینچی، جزئیات کرومی روی سپرها، نام مرسدس‌بنز روی کالیپر ترمزها و سیستم تعلیق بازنگری شده خواهد بود.

مرسدس وعده داده که از بهار آینده سیستم کنترل پیشرفته مرسدس‌بنز (MBAC) را به صورت استاندارد روی کمپر مارکوپولو ارائه نماید. نمایشگر لمسی 10.25 اینچی و یک نرم‌افزار تلفن همراه از اجزای این سامانه خواهند بود که به مسافران اجازه می‌دهد عملکردها و امکانات مختلف این ون را پایش و کنترل کنند که می‌تواند شامل مواردی مثل چک کردن مخازن آب تمیز و کثیف، سطح شارژ باتری، دمای فن، مدیریت سانروف و همچنین چادر بازشو بالای سقف، سیستم صوتی و همچنین مدیریت نورپردازی داخلی باشد.

امکانات جدید برای مرسدس‌بنز مارکوپولو

خریداران مدل مارکوپولو در آینده نزدیک از سرویس‌های ارتباطی Mercedes me connected نیز بهره‌مند می‌شوند که شامل پایش خودرو، مسیریاب با اطلاعات لحظه‌ای از ترافیک و شرایط جوی و اینترنت داخل خودرو خواهد بود.

هنوز درباره قیمت این مجموعه رقم دقیقی اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران