مجهز به چهار موتور برقی

انتشار جزئیاتی از خودروی برقی آینده فراری

7 بهمن 1398 18:58

پنج سال تا معرفی نهایی خودروی کاملاً برقی فراری باقیمانده و باید اعتراف کرد که این مدت انتظار برای دیدار با چنین خودروی با اهمیتی، بسیار زیاد است.

خودروی کاملاً برقی فراری به چهار موتور الکتریکی مجهز خواهد شد که هرکدام روی یکی از چرخ‌های خودرو نصب می‌شوند.این روزها دیگر معلوم شده که آینده متعلق به خودروهای الکتریکی بوده که البته این تنها شامل حال خودروهای تولید انبوه از برندهای معمولی نخواهد بود. در روزگاری که خودروسازی همچون پورشه، سدان کاملاً برقی تایکان را به جهانیان معرفی کرده، فراری نیز احتمالاً نباید بی‌کار باقیمانده باشد.

به همین دلیل بوده که کاربران فروم (تالارهای گفتگو) Taycan EV forum اخیراً دست به انتشار تصاویری زده‌اند که تاحدی جزئیات فنی خودروی اسپرت تمام برقی ساخت شهر مارانلو را برملا می‌کند.

براساس این تصاویر و همانطور که انتظار می‌رفت، خودروی کاملاً برقی فراری به چهار موتور الکتریکی مجهز خواهد شد که هرکدام روی یکی از چرخ‌های خودرو نصب می‌شوند. هرکدام از این موتورها عملکرد مستقلی داشته و نیروی خود را مستقیماً به چرخ انتقال می‌دهند. با توجه به این آرایش فنی، می‌توان انتظار داشت که فراری کاملاً برقی نیز فرمان‌پذیری قابل توجهی را به راننده ارائه نماید.

انتشار جزئیاتی از خودروی برقی آینده فراری

مجموعه باتری در محلی نزدیک به چرخ‌های عقب جانمایی شده است، چیزی شبیه به بسیاری از خودروهای برقی امروزی. نکته جالب در این است که در تصاویر یادشده، می‌توان یک پیشرانه درون‌سوز نیز مشاهده کرد.

نمی‌توان با اطمینان گفت که تصاویر یاد شده از مشخصات فنی مدل نهایی پرده برداشته‌اند اما هرچه باشد، با دیدن این عکس‌ها می‌توان به عزم راسخ شرکت فراری برای تولید خودروهایی با آلایندگی بسیار کمتر نسبت به محصولات فعلی، پی برد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران