از جمهوری چک برای هندوستان

معرفی اشکودا Vision IN کانسپت

18 بهمن 1398 13:20

سرانجام بعد از انتشار تیزرهای متعدد اشکودا شاسی‌بلند جدید خود موسوم به ویژن IN را در قالب یک کانسپت معرفی کرد. این خودرو قرار است در نمایشگاه خودرو هندوستان به صورت رسمی رونمایی شود. دلیل این اقدام آن است که اشکودا اساساً برنامه دارد شاسی‌بلند فوق را تنها برای مشتریان هندی تولید کند.

اشکودا ویژن IN اشاره به سبک کاملاً جدیدی از کراس‌اورهای مقرون به صرفه‌ای دارد که زیرمجموعه اهل چک فولکس‌واگن در ساخت آن‌ها متخصص است.اشکودا ویژن IN اشاره به سبک کاملاً جدیدی از کراس‌اورهای مقرون به صرفه‌ای دارد که زیرمجموعه اهل چک فولکس‌واگن در ساخت آن‌ها متخصص است. در طراحی بیرونی این خودرو جسارت خوبی دیده می‌شود. حس تهاجمی اشکودای جدید به درستی منتقل می‌شود. البته شاید بهتر می‌بود که از زیاده‌روی در بازی با چراغ‌ها و مه‌شکن و البته توری مشبک روی سپر کاسته می‌شد ولی همانطور که گفته شد این خودرو در بازاری عرضه خواهد شد که نیاز به این جذابیت‌های بصری خاص دارد.

سقف پانوراما و رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی کراس‌اور جدید شرکت را مانند دیگر نمونه‌ها مشتری‌پسند کرده است. طول کلی این خودرو 4256 میلی‌متر است که شامل فاصله محوری 2671 میلی‌متری می‌شود. ارتفاع این خودرو 1589 میلی‌متر اعلام شده ولی نکته جالب اینجاست که اطلاعاتی درباره عرض اشکودا ویژن IN در دست نیست.

اشکودا Vision IN کانسپت

داخل کابین نیز رنگ‌ها و هندسه‌های اغراق شده دیده می‌شود. البته اشکودا مثل همیشه با استفاده از متریالی مانند پلاستیک و آلومینیوم هم تلاش کرده تا ظاهر خودرو را لوکس نشان دهد و هم مانع از افزایش قیمت آن شده است.

گفته می‌شود قوای محرکه این کراس‌اور یک پکیج 1.5 لیتری توربوشارژ با 148 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور است. جعبه‌دنده 7 سرعته اتوماتیک آن باعث ثبت شتاب صفر تا صد در 8.7 ثانیه و رسیدن به سرعت نهایی 195 کیلومتر برساعت می‌شود.

دیدگاه کاربران