ظاهری به روز شده و یک تیپ جدید

معرفی شورولت ایکوناکس مدل 2021

21 بهمن 1398 15:46

حدوداً سه هفته پیش بود که برای اولین بار تصاویر نسخه فیس‌لیفت شده از شورولت «ایکوناکس» (Equinox) توسط رسانه­‌های چینی در اینترنت منتشر شد. البته این تصاویر مربوط به نسخه مخصوص بازار چین بود، اما همان‌طور که انتظار می­‌رفت، تصاویری که چند روز پیش به صورت رسمی توسط شورولت منتشر شد نشان می­‌دهند که نسخه مخصوص بازار آمریکای شمالی هم از نظر ظاهری تقریباً با نسخه مخصوص بازار چین یکسان است.

پرفروش‌ترین کراس‌اور شورولت به لطف طرح جدید جلوپنجره و چراغ‌­های جلو، تغییرات محسوسی داشته است.می­‌توان گفت در مجموع تغییرات اعمال شده در فضای خارجی این کراس‌اور آمریکایی بسیار جزئی هستند. با این وجود، به لطف طرح جدید جلوپنجره، چراغ‌­های جلو تغییرات محسوسی داشته و همان‌طور که در تصاویر مشاهده می­‌کنید، به دو قسمت تقسیم شده‌­اند. در نمای عقب، به غیر از تغییر اعمال شده در گرافیک چراغ­‌های عقب، تفاوت خاص دیگری در مقایسه با نسخه پیش از فیس‌لیفت به چشم نمی‌­خورد.

اما مهم­ترین تغییر ایجاد شده در شورولت ایکوناکس مدل 2021، اضافه شدن یک تیپ جدید به نام RS است. از ویژگی­‌های قابل توجه این تیپ، می­‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • جلوپنجره به رنگ مشکی براق
  • رینگ‌­های 19 اینچی مشکی رنگ
  • چهار خروجی اگزوز
  • استفاده از رنگ مشکی در اکثر قسمت­‌های کابین به همراه دوخت­‌های قرمز رنگ
شورولت ایکوناکس مدل 2021

فروش نسخه فیس‌لیفت شده از شورولت ایکوناکس که بیشترین آمار فروش را در میان مدل­‌های شاسی‌بلند این خودروساز آمریکایی دارد در سه ماهه چهارمِ سال میلادی جاری آغاز خواهد شد. این کراس‌اور آمریکایی همانند گذشته با دو نوع پیشرانه عرضه خواهد شد که عبارتند از:

  • نسخه 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر به همراه جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک
  • نسخه 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژر به همراه جعبه‌دنده نُه سرعته اتوماتیک

همانند گذشته، امکان سفارش شورولت ایکوناکس با سیستم تمام چرخ محرک هم وجود دارد.

شورولت ایکوناکس مدل 2021

هنوز قیمتی برای تیپ جدید RS اعلام نشده، اما انتظار می­‌رود این تیپ بین دو تیپ دیگر یعنی LT و پریمیِر قرار بگیرد. برای مقایسه بد نیست بدانید قیمت پایه شورولت ایکوناکس مدل 2019 برای این دو تیپ، به ترتیب معادل با 30,295 و 34,195 دلار است.

دیدگاه کاربران