در تعداد محدود مجهز به پیشرانه یاماها R1

لازارت LM 410 ؛ موتورسیکلتی چهارچرخ و قدرتمند

1 اسفند 1398 17:55

هرچند لازارت LM 847 محصول جالبی بود ولی باید توجه داشت که نمیتوان آن را به عنوان یک وسیله روزمره مورد استفاده قرار داد. احتمالاً آقای Ludovic Lazareth در جریان نظرات علاقمندان قرار گرفته چراکه اکنون محصولی به نام 410 از سوی این شرکت معرفی شده که می‌تواند در عمل بسیار کاربردی‌تر از مدل 847 ظاهر شود.

تنها 10 دستگاه از این موتورسیکلت استثنایی و زیبا ساخته خواهد شد.شاید نصب پیشرانه مازراتی روی موتورسیکلت برای بسیاری هیجان‌انگیز باشد اما درعین حال بسیاری افراد این نیروگاه سنگین وزن و پرسروصدا را برای مصارف روزمره چندان مناسب نمی‌دانند. به همین دلیل بوده که LM 410 نه تنها به پیشرانه یاماها R1 مجهز شده بلکه چهار چرخ داشته و بدون نیاز به هیچ کمکی می‌تواند با اتکا به خودش سرپا بماند.

طراحی یک موتورسیکلت زیبا آن هم با چهار چرخ کار هر کسی نیست اما به نظر می‌رسد طراحان شرکت لازارت به خوبی از پس انجام این کار برآمده‌اند. این وسیله که به موتورسیکلت بتمن شباهت بسیاری دارد، برای حضور در خیابان‌های بسیاری از کشورهای جهان هیچ منع قانونی بر سر راه خود نمی‌بیند.

لازارت LM 410 موتورسیکلتی چهارچرخ و قدرتمند

البته رنگ‌آمیزی بدنه LM 410 شباهت چندانی به وسایل نقلیه مورد استفاده بتمن ندارد ولی با توجه به قیمت 107,965 دلاری این موتورسیکلت چهارچرخ، بعید به نظر می‌رسد که شرکت سازنده برای رنگ‌آمیزی بدنه بدون توجه به خواست و سلیقه مشتری عمل نماید.

در نهایت چاره‌ای نیست جزء اعلام این خبر بد که تنها 10 دستگاه از این موتورسیکلت استثنایی و زیبا ساخته خواهد شد، بنابراین بسیاری از علاقمندان حتی از دیدار با آن محروم خواهند ماند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران