شاسی‌بلندی قدرتمند و خوش‌استایل

معرفی مرسدس- آام‌گ GLE63 S کوپه مدل 2021

1 اسفند 1398 18:34

مرسدس-آام‌گ GLE63 S کوپه از راه رسیده تا نظر افرادی که خواهان یک کراس‌اور قدرتمند که ظاهری متفاوت دارد را به سوی خود جلب نماید.

خروجی پیشرانه بنزین‌سوز 603 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌‌متر گشتاور است و 21 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور به دست آمده از سامانه EQ Boost خواهد بود.این کراس‌اور کوپه به پیشرانه هشت سیلندر 4 لیتری توئین توربو مجهز شده که البته از یک ژنراتور 48 ولتی EQ Boost نیز یاری می‌گیرد. خروجی پیشرانه بنزین‌سوز 603 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌‌متر گشتاور است و 21 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور به دست آمده از سامانه EQ Boost خواهد بود که از طریق جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک، سامانه چهارچرخ محرک و قفل دیفرانسیل برقی به چرخ‌ها انتقال می‌یابد.

شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت مرسدس-آام‌گ GLE63 S کوپه برابر با 3.7 ثانیه بوده و حداکثر سرعت این خودرو نیز به صورت الکترونیکی روی رقم 280 کیلومتر برساعت محدود شده است.

مرسدس- آام‌گ GLE63 S کوپه

به لطف سیستم تعلیق بادی با کمک‌فنرهای تطبیق‌پذیر و سامانه پایداری فعال و البته قابلیت تنظیم ارتفاع خودکار، سواری این کراس‌اور قدرتمند بسیار دلپذیر خواهد بود.

در همان نگاه اول به واسطه طراحی خاص عناصر افقی در جلوپنجره، می‌توان مرسدس-آام‌گ GLE63 S کوپه را از برادرش تشخیص داد. قطعات تیره رنگ در بخش پایینی بدنه، نوار باریک کرومی اطراف قطعات، سپر مشکی رنگ عقب با خروجی چهارگانه اگزوز و دیفیوزر میان خروجی‌ها را می‌توان به عنوان شاخصه‌های مهم ظاهری این خودرو به شمار آورد.

رینگ‌های 22 اینچی مشکی رنگ با طرح V شکل به همراه کالیپر ترمزهای 15.7 اینچی در جلو و 14.6 اینچی در عقب نصب شده است، ضمن‌این‌که بنابر سفارش مشتری امکان نصب ترمزهای سرامیکی نیز وجود دارد.

در فضای کابین نیز پوشش چرم ناپا به همراه تریم فیبرکربن حال و هوایی لوکس و در عین حال اسپرت را به سرنشینان منتقل می‌کند. علاوه‌براین سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX به امکانات خاصی همچون نشانگر خروجی اسب‌بخار، گشتاور، دمای روغن پیشرانه و جعبه‌دنده مجهز شده است.

شرکت مرسدس فعلاً سخنی درباره زمان عرضه مرسدس-آام‌گ GLE63 S کوپه در ایالات متحده و قیمت آن به میان نیاورده است.

دیدگاه کاربران