افزایش زیبایی در کنار بهبود عملکرد

معرفی پکیجی جذاب برای پورشه تایکان

10 اسفند 1398 14:59

پورشه تایکان از آن دسته خودروهایی است که همه آن را می­‌پسندند. این سدان آلمانی که اولین خودروی تمام برقی پورشه به شمار می­‌رود، در همان ابتدا با واکنش­‌های بسیار مثبتی از سوی رسانه‌­ها و علاقه­‌مندان به پورشه مواجه شد، البته باید اعتراف کنیم که تایکان یک خودروی برقی بسیار زیبا محسوب می­‌شود.

رنگ‌بندی پکیج جدید تایکان، ترکیبی بسیار هنرمندانه از دو رنگ آبی و مشکی است. به علاوه، قطعاتی هم از جنس فیبر کربن به منظور بهبود آیرودینامیک به این خودرو اضافه شده است.با وجود این که تایکان بدون نیاز به هیچ تغییری، کاملاً زیبا و جذاب است، اما پورشه این توانایی را دارد که آن را بیش از این هم جذاب کند.

در اواخر ماه میلادی گذشته، این خودروساز آلمانی یک نمونه اختصاصی از تایکان را نمایش داد که تغییراتی توسط پورشه در ظاهر آن ایجاد شده بود. اخیراً این برند پکیجی تحت عنوان «اسپرت دیزاین پکیج کربن» (SportDesign Package Carbon) را برای تایکان نسخه توربو معرفی کرده است.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌­کنید، این خودرو ترکیبی بسیار هنرمندانه از دو رنگ آبی و مشکی است (می­‌توان گفت که این رنگ آبی، زیباترین رنگ برای تایکان است). ترکیب این دو رنگ، در رینگ­‌های 21 اینچی این خودرو هم به چشم می­‌خورد. به علاوه، قطعاتی هم از جنس فیبر کربن به منظور بهبود آیرودینامیک به این خودرو اضافه شده است.

پکیجی جذاب برای پورشه تایکان

همانند نمونه­‌ای که در ماه ژانویه توسط پورشه نمایش داده شد، این نمونه از تایکان هم از نوعی چراغ­‌های جلوی LED بهره می­‌برد که به قابلیت افزایش دید راننده در پیچ­‌ها مجهز شده‌­اند. به علاوه، تغییراتی هم در گرافیک این چراغ‌­ها ایجاد شده است.

البته موضوع فقط به فضای خارجی ختم نمی‌­شود، چرا که در فضای داخلی این خودرو هم از فیبر کربن استفاده شده، اما پورشه جزئیات بیشتری را در این زمینه منتشر نکرده و اعلام نکرده در کدام قسمت­‌های کابین شاهد قطعاتی از این جنس خواهیم بود. از قسمت­‌هایی که انتظار می‌­رود در آن­‌ها شاهد قطعاتی از جنس فیبر کربن باشیم، می‌­توان به داشبورد و غربیلک فرمان اشاره کرد.

دیدگاه کاربران