مخصوص بازار ژاپن

معرفی نسخه‌‌ای جدید از لکسوس UX

16 فروردین 1399 15:39

نسخه‌ای خاص از کراس‌اور جدید لکسوس یعنی UX به نام UX250h Brown Edition به طور انحصاری برای جلب نظر مشتریان ژاپنی در بازار این کشور عرضه شده است.

برای پوشش بدنه لکسوس UX250h Brown Edition امکان سفارش پنج رنگ مختلف فراهم شده که یکی از آن‌ها همین نمونه حاضر در تصاویر با رنگ کهربایی براق خواهد بود.این خودروی سفارشی که البته نام چندان خلاقانه‌ای ندارد در دو مدل عرضه می‌شود که در تزئین فضای کابین با یکدیگر تفاوت دارند: در تریم اول از چرم قهوه‌ای برای پوشش بخش‌هایی از داشبورد و چرم مشکی برای روکش صندلی‌ها و پوشش داخلی درها استفاده شده درحالی‌که امکان سفارش مدل مجهز به چرم قهوه‌ای روی داشبورد و روکش چرم اخرایی (قهوه‌ای روشن) صندلی‌ها نیز وجود دارد.

برای پوشش بدنه لکسوس UX250h Brown Edition امکان سفارش پنج رنگ مختلف فراهم شده که یکی از آن‌ها همین نمونه حاضر در تصاویر با رنگ کهربایی براق خواهد بود. غیر از این مورد باید به رینگ‌های 17 اینچی خاکستری تیره متالیک نیز اشاره کرد.

از سایر تجهیزات استاندارد موجود در لکسوس UX250h Brown Edition می‌توان به نشان‌های ویژه، سامانه نمایش اطراف خودرو، پایش نقاط کور، سامانه کمکی پارک و صندوق عقب برقی اشاره کرد.

نسخه‌‌ای جدید از لکسوس UX

همچون نمونه‌های عادی لکسوس UX250h، نسخه Brown Edition نیز به پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر هیبرید مجهز شده که در مجموع قدرتی برابر با 181 اسب‌بخار در اختیار راننده قرار می‌دهد. خریداران می‌توانند بسته به نیاز خود، این مدل را در دو نسخه دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک سفارش دهند.

قیمت پایه نسخه تک دیفرانسیل برابر با 4,685,000 ین (43,378 دلار) و قیمت پایه نمونه چهار چرخ محرک لکسوس UX250h Brown Edition معادل 4,950,000 ین (45,832 دلار) اعلام شده است.

به نظر نمی‌رسد محدودیت خاصی برای تیراژ تولید این مدل از سوی شرکت سازنده تعیین شده باشد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران