می‌باخ کوچک

تیونینگ مرسدس‌ بنز E53

21 فروردین 1399 12:33

شرکت تیونینگ Hofele که پیش‌تر آن را با دستکاری شاسی‌بلندها و سدان‌های لوکس مرسدس‌بنز می‌شناختیم، این‌بار در جدیدترین پروژه خود سراغ روباز سایز متوسط E53 رفته است.

این خودرو در نگاه اول چهره‌ای شبیه به می‌باخ پیدا کرده است. روباز زیبای آلمان‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری لوکس و تجملی به چشم می‌آید.درست متوجه شدید. این خودرو در نگاه اول چهره‌ای شبیه به می‌باخ پیدا کرده است. روباز زیبای آلمان‌ها اکنون بیش از هر زمان دیگری لوکس و تجملی به چشم می‌آید. تیونر هوفل که قصد داشت محصول جدید خود را در نمایشگاه ژنو پرده‌برداری کند اکنون با شرایط خاص دنیا این خودرو را به صورت اینترنتی رونمایی کرده است. حتی در تصاویر منتشر شده نیز می‌توان جذابیت رنگ آبی متالیک موسوم به Royal Peacock آن را درک کرد.

درست مانند خودروهای سری می‌باخ در این محصول نیز جلوپنجره، بخش‌هایی از سپر و البته روی رکاب با ورق استیل براق پوشش داده شده است. البته تیونر با هوشمندی مانع از آن شده که جلوه‌های ماجراجویانه AMG در این خودرو نادیده گرفته شود. به ویژه آنکه رینگ‌های 21 اینچی با تایرهای فاق کوتاه این خودرو هنوز هم خواص مسابقه‌ای را القا می‌کنند.

تیونینگ مرسدس‌ بنز E53

صندلی‌های چرم سفید با دوخت آبی فضای داخلی این خودروی روباز را بسیار آرامش‌بخش کرده است. شاید اینطور به نظر برسد که هوفل جسارتی برای بهینه‌سازی پیشرانه این خودرو نداشته است. در حالی که با نصب یک آلترناتور 48 ولتی توانسته قدرت نهایی را به 429 اسب‌بخار و گشتاورش را به 520 نیوتن‌متر برساند. این یعنی افزایش 22 اسب‌بخاری و 250 نیوتن‌متری.

این خودرو می‌تواند صفر تا صد را در 4.4 ثانیه بپیماید و سپس به سرعت نهایی 250 کیلومتر برساعت برسد.

دیدگاه کاربران