صورتی ژاپنی

مدل سفارشی تویوتا برای خانم‌ها

24 فروردین 1399 10:44

تویوتا مدل ویژه‌ای از هاچ‌بک ریزاندام Passo را با رنگ خاص تنها برای مشتریان خانم خود طراحی کرد. این خودرو در واقع همان دایهاتسو Boon است که ریبج شده است.

رنگ صورتی که تویوتا برای این خودرو در نظر گرفته، کاملاً بدیع و نوظهور است.مدل جدید که پاسو Moda Charm نام دارد با تریم فانتزی بازار خانم‌ها را هدف قرار داده است. رنگ صورتی که تویوتا برای این خودرو در نظر گرفته، کاملاً بدیع و نوظهور است. البته شرکت دست خود را با این رنگ نبسته است. آنطور که تویوتا می‌گوید 5 رنگ دیگر برای این خودرو در دسترس خواهد بود. مدل‌هایی که می‌توانند بر حسب انتخاب مشتری سقفی به رنگ متفاوت داشته باشند.

داخل کابین پاسو ظرافت در طراحی و آرامشی مثال‌زدنی دیده می‌شود. اشاره نه‌چندان اغراق‌آمیز به رنگ اصلی بدنه در کنار صندلی‌‌هایی بزرگ و دربرگیرنده، این کابین را برای مشتریان خود دلبازتر کرده است.

مدل سفارشی تویوتا برای خانم‌ها

شیشه‌های این خودرو با قابلیت محدود کردن UV هستند. هم‌چنین نمایشگر بزرگ و سرتاسری آن این مدل را مانند محصولات لوکس کرده است.

تویوتا برای این مدل سراغ پیشرانه‌ای یک لیتری با 68 اسب‌بخار قدرت و 92 نیوتن‌متر گشتاور رفته است. این خروجی توسط جعبه‌دنده‌ای CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. جالب اینجاست که بدانید در مدل‌های فول‌‌آپشن پاسو نسخه AWD نیز قابل سفارش است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران