مجهز به پیشرانه کوروت

معرفی نسخه‌ای خاص از لندرور دیفندر

26 فروردین 1399 11:17

چهره لندرور دیفندر که همواره به عملکرد عالی در پیمودن مسیرهای بیراهه شهرت داشته، آخرین مرتبه در دهه 80 میلادی دستخوش تغییراتی نه چندان اساسی شد هرچند که ظاهر قدیمی این خودرو هیچگاه بر محبوبیت و خوشنامی آن خللی وارد نکرد. ناگفته نماند که مدتی پیش نسل جدید این خودرو نیز پا به عرضه گذاشت که البته قرار نیست در این مطلب به آن بپردازیم.

در زیر کاپوت این لندرور دیفندر پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر LS3 متعلق به شورولت کوروت نصب شده است.اکنون یک تیونر آمریکایی به نام E.C.D. Automotive Design که بکار اعمال تغییر بر روی خودروهای لندرور اشتغال دارد، نمونه‌ای منحصربفرد از دیفندر 110 را معرفی نموده که همزمان خشونت پیشرانه‌ای آمریکایی را به همراه ظرافت هنری اشیای فرانسوی در وجود خود حمل می‌کند.

بدنه این شاسی بلند بریتانیایی به رنگ سبز مسابقه‌ای مزین شده که از سال‌ها پیش به عنوان پوششی برای خودروهای مشهور انگلیسی شناخته می‌شود.

لندرور دیفندر  مجهز به پیشرانه کوروت

در زیر کاپوت این دیفندر که به نام Rowdy (پر سر و صدا) ملقب شده، پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر LS3 متعلق به شورولت کوروت نصب شده که 565 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. پس از مطالعه ارقام مذکور اکنون بهتر می‌توانید دلیل انتخاب چنین لقبی برای این شاسی‌بلند پرقدرت را درک کنید.

تغییرات فنی اعمال شده روی این نمونه از دیفندر تنها به پیشرانه ختم نشده بلکه موسسه E.C.D. Auto Design این خودرو را به سیستم تعلیق بادی و رینگ‌های نقره‌ای 18 اینچی sawtooth به همراه تایرهای چهارفصل گودریچ نیز مجهز کرده است.

لندرور دیفندر

در فضای داخلی لندرور دیفندر Rowdy پوشش چرم بژ بر روی صندلی‌های ریکارو و تریم چوبی بر روی فرمان جلب نظر می‌کند مضافا بر این‌که در محفظه بار این خودروی خاص جایی هم برای لوازم مربوط به نوشیدنی پیش‌بینی شده است.

تیونر آمریکایی از اعلام قیمت برای این شاسی‌بلند خاص خودداری نموده است.

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که شرکت مذکور پیش از این نمونه‌ای از دیفندر را به پیشرانه تسلا تجهیز کرده بود.

دیدگاه کاربران