با 2250 دلار

تبدیل تویوتا راوفور به لامبورگینی اوروس

16 اردیبهشت 1399 12:03

اگر به هر دلیلی قصد دارید خودروی تویوتا راوفور خود را از لحاظ ظاهری به یک لامبورگینی اوروس تبدیل کنید، شرکت Albermo امکان انجام این امر را برای شما فراهم کرده است. البته واضح است که این تیونر ژاپنی تنها توانایی اعمال تغییر بر ظاهر این خودرو را داشته و محصول نهایی از نظر فنی شباهتی با اوروس نخواهد داشت.

کیت بدنه پیشنهادی شرکت Albermo شامل چند قطعه به ارزش تقریبی 2250 دلار خواهد بودکیت بدنه پیشنهادی شرکت Albermo شامل چند قطعه خواهد بود: سپر جلو با قیمت 1291 دلار، قطعات الحاقی به گوشه‌های سپر به ارزش 75 دلار، پنل بازطراحی شده برای بخش عقب به قیمت 730 دلار و در نهایت 150 دلار برای چهار قطعه روی بخش جانبی بدنه.

پس از نصب این قطعات، به جرات می‌توان گفت که تویوتا راوفور در نمای جلو شباهت زیادی به شاسی بلند لامبورگینی پیدا کرده هرچند که بعید به نظر می‌رسد این چهره موردپسند افراد زیادی قرار بگیرد.

شرکت Albermo برای انجام پروژه خود به سراغ قوی‌ترین نسخه از شاسی‌بلند ژاپنی یعنی راوفور Prime رفته تا ظاهر و باطن خودروی نهایی هماهنگی بیشتری داشته باشد. در این مدل هیبرید از پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی استفاده شده که در مجموع 302 اسب‌بخار قدرت را به چرخ‌های این شاسی‌بلند انتقال می‌دهد.

تبدیل تویوتا راوفور به لامبورگینی اوروس

به لطف نیروی پیشرانه، شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعت تویوتا راوفور Prime برابر با 5.8 ثانیه بوده که این مدل را پس از سوپرا به سریع‌ترین محصول تویوتا در بازار ایالات متحده تبدیل می‌کند. راوفور Prime می‌تواند مسافتی برابر با 62 کیلومتر را در حالت کاملاً برقی و تنها با اتکا بر نیروی الکتریسیته بپیماید.

دیدگاه کاربران