حمله گاو وحشی با پاهای عقب

معرفی لامبورگینی هوراکان Evo RWD

19 اردیبهشت 1399 11:18

ویرایش روباز لامبورگینی هوراکان موسوم به اسپایدر بخش خاصی از مشتریان این سوپراسپرت را گلچین کرد. مدتی بعد که مدل EVO آمد، ماجراجویان یک قدم جلوتر آمدند. حالا در آخرین نسخه بهینه‌سازی شده این خودرو شاهد عرضه مدل RWD دیفرانسیل عقب هستیم که فقط راننده‌های حرفه‌ای را به سوی خودش می‌کشد.

قدرت 610 اسب‌بخاری پیشرانه ناآرام 5.2 لیتری 10 سیلندر Vشکل آن توسط یک جعبه‌دنده 7 سرعته مسابقه‌ای مستقیما به محور عقب منتقل می‌شود.ایده ساخت لامبورگینی‌های RWD با مورسیه‌لاگو و گالاردو به شدت محبوب شد. سپس این تیپ خاص روی اونتادور و در نهایت روی هوراکان اجرا شد. در آخرین ویرایش از این خانواده هوراکان اسپایدر EVO RWD را می‌بینیم.

در این مدل نیز یک پیشرانه ناآرام 5.2 لیتری 10 سیلندر Vشکل با 610 اسب‌بخار قدرت و 560 نیوتن‌متر گشتاور تعبیه شده است. این خروجی توسط یک جعبه‌دنده 7 سرعته مسابقه‌ای مستقیما به محور عقب منتقل می‌شود تا شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه‌ای را ثبت کند. با این اوصاف رسیدن به سرعت نهایی 324 کیلومتر برساعتی کار چندان سختی برای این لامبورگینی نیست. رکورد مدل کوپه EVO RWD شتاب صفر تا صد 3.3 ثانیه‌ای و سرعت نهایی 325 کیلومتر برساعتی بوده که نشان می‌دهد شرکت چندان خساست به خرج نداده است.

لامبورگینی هوراکان Evo RWD

سقف متحرک این خودرو در زمان 17 ثانیه در حالی که خودرو حداکثر 50 کیلومتر برساعت سرعت دارد، باز و بسته می‌شود. لامبورگینی برای این محصول از تایرهای 19 اینچی برند پیرلی سری P Zero استفاده کرده ولی مشتریان می‌توانند در صورت سفارش مدل بالاتر از نسخه 20 اینچی آن نیز بهره‌مند شوند.

استفاده از مواد اولیه سبک وزن نظیر فیبرکربن و آلومینیوم در ساختار لامبورگینی هوراکان Evo RWD سبب شده تا با 1509 کیلوگرم وزن، تنها 88 کیلوگرم نسبت به نسخه کوپه سنگین‌تر باشد.

تحویل آن از تابستان در بازار ایالت متحده با قیمت پایه 229,428 هزار دلار آغاز خواهد شد، این در حالی است که قیمت نسخه کوپه Evo RWD از 208,571 دلار آغاز می‌شود.

دیدگاه کاربران