فقط 992 دستگاه

پورشه 911 4S تارگا نسخه Heritage

14 خرداد 1399 12:18

پورشه همزمان با رونمایی از نسل جدید 911 تارگا از مدل Heritage Edition این خودرو نیز رونمایی کرد که روی تیپ 4S اجرا شده است. مدلی که برای لمس دهه‌های 50 و 60 میلادی طراحی شده است.

شرکت در اقدامی معنادار قصد دارد تنها 992 دستگاه از این خودرو را تولید کند.شرکت در اقدامی معنادار قصد دارد تنها 992 دستگاه از این خودرو را تولید کند که اشاره مستقیمی به کد جدید خانواده 911 دارد. همین ابتدا باید بدانید قیمت پایه تارگای جدید 180 هزار و 600 دلار به اضافه هزار و 350 دلار هزینه حمل و نقل است. اولین مدل‌های تحویلی در بازار آمریکای شمالی آن هم از اواخر سال جاری میلادی خواهد بود.

این یکی از چهار عضو جدید خانواده Heritage پورشه خواهد بود. یکی از اصلی‌ترین جلوه‌های بصری این خودرو رنگ عجیب آن است که با اسم تجاری Cherry Metallic شناخته می‌شود. اگر این رنگ باب میل شما نیست، نگران نباشد پورشه چهار ترکیب رنگی دیگر را نیز در نظر گرفته است.

پورشه 911 4S تارگا نسخه Heritage

گرافیک منحصربه‌فرد روی بدنه این 911 هم روی بالای گلگیرها دیده می‌شود و هم در بالای رکاب‌ها. جایی که نمایش زیبایی از اسم پورشه و البته شماره مخصوص مسابقات موسوم به Fuchs design نیز درج شده است. درست مانند مدل‌های ویژه دهه 50 لوگوی اصلی پورشه از جنس طلا است.

داخل کابین مشتریان می‌توالنند از دو تریم چرم قرمز بوردو و یا بژ Atacama یکی را انتخاب کنند. در قسمت طراحی کنسول مرکزی نیز از پورشه 356 الهام گرفته شده است. اینجا لوگوی پورشه روی پشت‌سری‌ها و البته عقربه‌های پشت‌آمپر سبزرنگ حسابی خودنمایی می‌کنند.

پورشه 911 4S تارگا نسخه Heritage

از نظر فنی این پورشه تفاوتی با 911 4S که اخیراً رونمایی شد، ندارد. این یعنی برای این تارگای زیبا نیز یک پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ خوابیده با 443 اسب‌بخار قدرت و 529 نیوتن‌متر گشتاور در نظر گرفته شده است. البته خریداران می‌توانند جعبه‌دنده هشت سرعته و یا هشت سرعته دستی را سفارش دهند.

به عنوان یک سفارش خاص مشتریان می‌توانند ساعتی همرنگ بدنه را نیز خریداری کنند.

دیدگاه کاربران