بهبود فرمان‌پذیری در کنار تغییرات ظاهری

پکیج آیرودینامیک برای مرسدس-آام‌گ CLA

22 خرداد 1399 20:33

با وجود آن‌که دو نسخه 35 و 45 از مرسدس-آام‌گ CLA خودروهای توانمندی هستند، اما AMG تصمیم گرفته این دو را باز هم به خودروهایی سریع‌تر بدل نماید. بدین منظور، خودروساز آلمانی اقدام به طراحی و ساخت مجموعه قطعات آیرودینامیکی جدیدی کرده که نیروی رو به پایین بیشتری برای این سدان اسپرت فراهم می‌کنند. علاوه‌بر بهبود عملکرد، این قطعات باعث زیباتر شدن این خودروها نیز شده‌اند.

علاوه‌بر بهبود فرمان‎پذیری، این قطعات باعث زیباتر شدن این خودروها نیز شده‌اند.پکیج آیرودینامیک AMG شامل ورودی هوای جلو، خروجی هوای سپر عقب و دیفیوز جدید عقب می‌شود. البته در نسخه کامل‌تر از این پکیج با نام پلاس، شاهد نصب باله عقب نیز خواهیم بود.

مرسدس اعلام کرده که نصب این باله باعث می‌شود مرسدس-آام‌گ CLA ظاهری مشابه با خودروهای مسابقه‌ای پیدا کند. البته در مورد این اظهارنظر باید با احتیاط بیشتری قضاوت نمود چراکه خودروهای مسابقه‌ای همچون نمونه‌های حاضر در رقابت‌های DTM مطمئناً ظاهری بسیار متفاوت با این خودرو دارند. ولی از سوی دیگر نمی‌توان کتمان کرد که با نصب این مجموعه، ظاهر کوپه مانند CLA بسیار زیباتر از قبل شده است.

پکیج آیرودینامیک برای مرسدس-آام‌گ CLA

پکیج آیرودینامیک AMG را می‌توان با پرداخت رقم 1,692 دلار دریافت کرد درحالی‌که برای خریداری نسخه پلاس باید 3,113 دلار پرداخت شود.

هنوز مشخص نیست این پکیج چه زمانی برای مشتریان ساکن در ایالات متحده قابل سفارش خواهد بود.

دیدگاه کاربران