آماده به رزم

فورد رنجر با تیونینگ کارلکس

23 خرداد 1399 16:45

بنا به اذعان اغلب تیونرها، فورد رنجر از قابلیت‌های بالایی برای سفارشی‌سازی و بهینه‌سازی برخوردار است. ایده‌ای که باعث شد شرکت Carlex Design نیز جدیدترین پروژه خود را به این پیکاپ سایز متوسط اختصاص دهد. پروژه‌ای با تغییرات انقلابی در ظاهر و باطن.

درواقع فورد رنجری که کارلکس طراحی کرده با هدف انجام آفرود قدرتمند و در عین حال راحت و مطمئن بوده است.از نمای جلو شروع می‌کنیم. جایی که کارلکس با هرچه تهاجمی‌تر کردن چهره این خودرو جذابیت آن را دوچندان کرده است. سپر و جلوپنجره‌ای پیچیده و پر از ریزه‌کاری‌های آیرودینامیک. البته تریم یک‌دست مشکی بدنه نیز در القای این حس وقار و ابهت بی‌تاثیر نبوده است. چراغ‌های اصلی در هماهنگی خاصی با گلگیرهای برآمده کناری هستند و همگی جلوه‌ای عضلانی به این خودرو بخشیده‌اند.

مانند یک آفرودر حرفه‌ای تایرهای رنجر جدید نیز برای پیمایش در اقلیم‌ دشوار در نظر گرفته شده‌اند؛ تایرهای عریض از برند گودریچ با رینگ‌های آلیاژی 5 پره. سیستم تعیلق نسبت به مدل استاندارد کمی بالاتر کشیده شده تا توان ارتجاعی فنرها افزایش پیدا کند.

در داخل کابین کارلکس با مهارت فوق‌العاده کلیه صندلی‌ها و تودوزی را از ابتدا طراحی کرده است. تزئیات داخلی فارغ از هرگونه اشاره به المان‌های فانتزی، نمایی سنگین و باابهت پیدا کرده است. بازی زیبای یک نواری نقره‌ای روی صندلی مسابقه‌ای این خودرو جذابیت بصری‌اش را بیش از پیش کرده است.

درواقع فورد رنجری که کارلکس طراحی کرده با هدف انجام آفرود قدرتمند و در عین حال راحت و مطمئن بوده است. این را می‌‌توان از روی تایرهای چهار فصل و سیستم تعیلق منعطف آن نیز حدس زد.

فورد رنجر با تیونینگ کارلکس

کارلکس بهترین نسخه از فورد رنجر را با پیشرانه 2.3 لیتری اکوبوست توربودیزلی را انتخاب کرده، پیکاپی که 270 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خروجی توسط یک جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به صورت 4WD به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

دیدگاه کاربران