تاخت با قدرت بیشتر

فراری 812 سوپرفست با تیونینگ DMC

28 خرداد 1399 10:00

آخرین ملاقات فراری و شرکت تیونینگ DMC چند سال پیش با پروژه F12 برلینتا بود. اکنون این تیونر آلمانی بازگشت خود را با جانشین همین فراری یعنی 812 سوپرفست جشن گرفته است.

تغییرات گسترده در سیستم تنفس و اگزوز خودرو و بهینه‌سازی در قوای محرکه درنهایت منجر به تولید 808 اسب‌بخار قدرت از پیشرانه 6.5 لیتری هشت سیلندر Vشکل آن شده است.تصاویر پروژه جدید دی.‌ام.‌سی به نظر یک اسباب‌بازی فانتزی و یا یک ماکت گرافیکی است. درواقع تیونر قصد دارد المان‌های جدید مربوط به بادی‌کیت و رنگ‌بندی را به آزمون و خطا بگذارد.

از تصاویر جدید این‌گونه برمی‌آید که شرکت قصد داشته تغییرات مربوط به تنفس بهتر پیشرانه را با اضافه کردن هودهای جدید روی سپر جلو اعمال کند. دی‌ام‌سی درباره پکیج آیرودینامیک توضیح می‌دهد که فراری جدید به لطف بال عقب، رکاب برجسته و اسپلیتر جلو اصطکاک کمتری را در سرعت‌های بالا ایجاد می‌کند.

چراغ‌های دودی جدید در کنار رینگ‌های 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب نمایی دوست‌داشتنی به این سوپراسپرت ایتالیایی بخشیده است. این در حالی بوده که رینگ‌های استاندارد فراری 812 سوپرفست 20 اینچی بوده‌اند. تایرهای در نظر گرفته شده برای پروژه جدید از برند پیرلی هستند که در محور جلو 255.30 میلی‌متری و در محور عقب 335.25 میلی‌متری خواهند بود.

فراری 812 سوپرفست با تیونینگ DMC

تغییرات گسترده در سیستم تنفس و اگزوز خودرو و بهینه‌سازی در قوای محرکه درنهایت منجر به تولید 808 اسب‌بخار قدرت از پیشرانه 6.5 لیتری هشت سیلندر Vشکل آن شده است. بد نیست بدانید فراری فوق در حالت استاندارد می‌تواند 789 اسب‌بخار قدرت فراهم کند. شتاب صفر تا صد این خودرو بدون تغییر روی 2.9 ثانیه باقی مانده است. اما سرعت نهایی آن از 340 به 350 کیلومتر برساعت افزایش پیدا کرده است.

دیدگاه کاربران