امضای جدید در خانواده فاو

بستیون B70 رسماً معرفی شد

21 مرداد 1399 20:42

خرداد گذشته بود که تصاویر نه چندان باکیفیتی از محصول جدید گروه FAW به اسم بستیون B70 منتشر شد. خودرویی که اکنون به صورت رسمی رونمایی شده و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

بستیون B70 جدید با طرحی شبیه به محصولات کادیلاک، می‌آید تا تبدیل به پرچم‌دار مدل‌های سواری شرکت شود.بستیون B70 پیشگام عصر جدید طراحی‌ها در شرکت فاو خواهد بود. بی‌تردید در آینده نه‌چندان دور شاهد استفاده گسترده این شرکت از زبان طراحی این سدان روی سایر مدل‌ها هستیم. زبانی که امضای اصلی آن طرح منحصربه‌فرد LED چراغ‌های جلویی است.

جلوپنجره این خودرو یکی از برجسته‌ترین جلوه‌های بصری آن به شمار می‌رود. توری تعبیه شده در این خودرو شامل 74 نقطه شبیه قطرات باران است. خطوط عمودی در راستای نوار رو به پایین LED در نظر گرفته شده است. در قسمت عقب نیز الگوی نمای روبرو به خوبی تکرار شده است. این الگوی آبشاری شکل همان چیزی است که بی‌تردید در محصولات آینده این خودروساز خواهیم دید.

استفاده از رینگ‌های 19 اینچی با پره‌های Y شکل ایده دوست‌داشتنی بستیون جدید است. گفته می‌شود طول، عرض و ارتفاع این خودرو 4810، 1840 و 1455 میلی‌متر است. فاصله محوری 2800 میلی‌متری آن حکایت از تولید سدانی سایز بزرگ دارد.

بسترن B70

در قسمت قوای محرکه شاهد پیشرانه‌ای 1.5 لیتری توربوشارژ با 169 اسب‌بخار قدرت هستیم. حقیقت آن است که این تنها اطلاعات فنی منتشر شده از این خودرو است.

فاو در نظر دارد B70 را تا پایان سال جاری میلادی به دست مشتریان خود برساند. نسل اول فاو بستیون B70 از سال 2006 روی کار آمد و نسل دوم آن نیز سال 2014 رونمایی شد. نکته جالب درباره نسل قبلی این خودرو آن است که طراحی اصلی توسط جورجتو جیوجیارو انجام شده بود.

دیدگاه کاربران