ظاهر خشن برای لوکس ژاپنی

لکسوس LC با قطعات TRD

2 تیر 1399 11:20

باید اعتراف کرد که لکسوس LC500 یکی از زیباترین خودروهای حال حاضر دنیاست. خودروی فوق لوکسی که حالا با تصمیم شرکت مادر به سبک و سیاق اسپرت‌تری درآمده است.

تغییرات TRD با هدف زیباتر کردن وبهینه‌سازی آیرودینامیک لکسوس LC بوده است. زیرمجموعه لوکس‌ساز تویوتا بعد از رونمایی از ویرایش جدید LC500 موجی از تحسین و نظرات مثبت کارشناسان را برای خود به ارمغان آورد. لکسوس جدید به لطف جزئیات دقیق در طراحی و زبان بصری آینده‌نگر سبکی متفاوت را در دنیای محصولات لوکس رقم زد. اکنون ژاپنی‌ها تصمیم گرفته‌اند برای تزریق هیجان بیشتر به ذات سنگین و باوقار این خودرو از قطعات بخش موتوراسپرت تویوتا یعنی TRD استفاده کنند. اقدامی که نتیجه‌ای دوست‌داشتنی در پی داشته است.

تغییرات جدید اغلب در جهت بهبود قابلیت‌های آیرودینامیک لکسوس LC بوده است، مانند اضافه شدن یک بال عقب مشکی. هواکش‌های کنار بدنه و زیر چراغ‌ها نیز به رنگ تیره درآمده‌اند تا تضادی چشم‌نواز را خلق کنند. ترکیب فریم آینه‌ها، رکاب‌ها و اسپلیتر جلو که باز هم به رنگ مشکی درآمده‌اند، فوق‌العاده دیدنی شده است. نکته اینجاست که تمام این قطعات جدید همگی از جنس فیبر کربن هستند.

لکسوس LC با قطعات TRD

همانطور که گفته شد ظاهراً LC جدید با هدف زیباتر کردن روی کار آمده است اما کاهش میزان صدای باد در سرعت‌های بالا نیز یکی از دلایل این بهینه‌سازی آیرودینامیک بوده است.

لکسوس می‌گوید سایز رینگ جدید این خودرو 21 اینچ خواهد بود اما مشتریان می‌توانند یکی از 3 مدل طراحی‌شده را انتخاب کنند.

بد نیست بدانید این خودروی به ظاهر فانتزی مجهز به پیشرانه‌ای 5 لیتری با آرایش هشت سیلندر Vشکل است که قدرتی معادل 471 اسب‌بخار دارد.

دیدگاه کاربران