لوکس‌ترین نسخه از مرسدس‌بنز GLE

معرفی هوفل HGLE مدل 2021

3 تیر 1399 12:52

با توجه به تریم‌‌ها و پیشرانه‌های پیشنهاد شده برای مرسدس‌بنز GLE، این خودرو به هیچ وجه از کمبود تنوع رنج نمی‌برد. در بازار خودروی ایالات متحده بدون احتساب نسخه AMG و همچنین مدل کوپه، 4 تریم از این خودرو به مشتریان عرضه می‌شود.

با توجه به این‌که برنامه‌ای برای ساخت میباخ GLE وجود ندارد، هوفل HGLE را باید لوکس‌ترین نسخه قابل خرید از شاسی‌بلند میان‌سایز مرسدس‌بنز دانست.اما هیچ‌کدام از این مدل‌ها به پای محصول جدید هوفل که براساس مرسدس‌بنز GLE شکل گرفته، نمی‌رسد. محصول جدید این تیونر که با نام HGLE معرفی و براساس مدل GLE 450 ساخته شده را می‌توان بسیار شبیه به محصولات میباخ قلمداد کرد چراکه به رنگ‌آمیزی دوگانه بدنه، رینگ‌های بزرگ و مجموعه‌ای از قطعات کرومی مزین شده است. البته طرح خاص جلوپنجره را نیز نباید از قلم انداخت چراکه باعث تمایز زیادی میان این خودرو با GLE استاندارد شده است.

اما فضای کابین HGLE بسیار از ظاهر آن هیجان‌انگیزتر است چراکه متخصصان هوفل تاجایی که امکان داشته از چرم ناپا و آلکانترا برای پوشش قسمت‌های مختلف استفاده کرده و کف محفظه بار را نیز با چوب باکیفیت براق و جزئیات آلومینیومی تزئین کرده‌اند.

کابین هوفل HGLE ؛ برپایه مرسدس‌بنز GLE

با توجه به این‌که برنامه‌ای برای ساخت میباخ GLE وجود ندارد، هوفل HGLE را باید لوکس‌ترین نسخه قابل خرید از شاسی‌بلند میان‌سایز مرسدس‌بنز دانست.

فعلاً هیچ خبر رسمی درباره قیمت این خودرو اعلام نشده، اما با توجه به قیمت پایه 77,600 دلاری مرسدس‌بنز GLE 450 4Matic، می‌توان به راحتی حدس زد که محصول هوفل با نرخی بالاتر از یکصدهزار دلار به فروش برسد.

هوفل HGLE ؛ برپایه مرسدس‌بنز GLE

هوفل اعلام کرده که امکان سفارش این پکیج خاص روی تمام نسخه‌های مرسدس‌بنز GLE وجود دارد، که شامل مدل دیزل 300d موجود در اروپا و قوی‌ترین نسخه از این خودرو یعنی GLE 63 AMG نیز می‌شود.

دیدگاه کاربران