نسخه‌ای اقتصادی برای بازار خودروهای کار

معرفی لندرور دیفندر هاردتاپ

12 تیر 1399 11:45

نسخه جدید لندرور دیفندر مدل‌های 90 و 110 هاردتاپ به‌ بازار خودروهای کار و تجاری انگلستان باز خواهد گشت. این خودرو پاسخی است به مشتریانی که به یک شاسی‌بلند آفرود کاری نیاز دارند.

مدیر بخش لندرورهای ویژه می‌گوید ما عملکرد و قابلیت استفاده از بخش باربری دیفندر هاردتاپ را به حداکثر رسانده‌ایم.در دنیای خودرو مدل‌های هاردتاپ اشاره به خودروهایی با سقف جمع‌شونده از جنس بدنه دارد. اما آنچه در این خودرو دیده می‌شود شباهتی با مفهوم هاردتاپ ندارد.

داخلی کابین یک دیفندر هاردتاپ بر حسب انتخاب مشتری خبری از ردیف دوم و یا سوم صندلی نیست. این اقدام باعث می‌شود تا فضای قسمت بار به بیشترین حجم ممکن افزایش پیدا کند. در یک آپشن اختصاصی این امکان وجود دارد که سه سرنشین داخل خودرو قرار بگیرند.

لندرور حداکثر ظرفیت کشش (بکسل کردن) دینفدر جدید را معادل 2500 کیلوگرم اعلام کرده است. هم‌چنین گفته شده که این پروسه روندی بسیار ساده‌تر از نسخه‌های قبلی دارد.

لندرور دیفندر هاردتاپ

در این خودرو از نسل جدید رابط کاربری لندرور موسوم به Pivi Pro استفاده خواهد شد. نرم‌افزاری که با استفاده از تکنیک ابری خود را آپدیت می‌کند. از سوی دیگر با اتصال گوشی‌های هوشمند، مشتری می‌تواند جزئیات مربوط به محل قرارگیری و میزان سوخت خودرو را مدیریت کند.

لندرور دیفندر هاردتاپ

مایکل فن‌در مدیر بخش لندرورهای ویژه می‌گوید ما عملکرد و قابلیت استفاده از بخش باربری دیفندر جدید را به حداکثر رسانده‌ایم. شرکت با استفاده از روش‌های پیچیده، ضریب اطمینان دیفندر هاردتاپ برای انجام کارها را افزایش داده است.

لندرور می‌گوید عرضه محصول جدید اواخر سال جاری میلادی اتفاق خواهد افتاد. هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود قیمت پایه این خودرو حدود 43 هزار و 600 دلار باشد. تا این لحظه شرکت اظهارنظری برای عرضه این خودرو در بازار آمریکای شمالی نکرده است.

دیدگاه کاربران