خودرویی ایده‌آل برای طبیعت‌گردی

ارتقای توانایی‌های آفرود آئودی A4 Allroad

14 تیر 1399 13:52

آئودی A4 Allroad همواره به عنوان خودرویی توانا برای عبور از مسیرهای ناهموار شناخته شده و هواداران خاص خود را دارد. با وجود قابلیت‌هایA4 Allroad ، بسیاری از طرفداران این مدل دست به اعمال تغییر روی آن می‌زنند. یکی از این افراد Gene Pascua بوده که خودروی مدل 2015 خود را که از ابتدا در اختیار داشته، بدل به یک نمونه خاص کرده است.

این نمونه اولین خودروی تغییر یافته برای ماجراجویی در طبیعت نبوده، اما مطمئنا یکی از بهترین نمونه‌هایی به شمار می‌آید که ساخته شده است.وی اظهار داشته که این خودرو را در ابتدا به دلیل فضای وسیع صندوق عقب و مناسب بودن برای حمل دو سگ خانگی انتخاب کرده و قابلیت‌های آفرود آن اصلاً مدنظر نبوده، اما در سال 2017 تصمیم به تغییر خودروی خود نسبت به سایر نمونه‌های موجود در خیابان گرفت که البته پروژه از سال 2018 شروع شد.

افزودن سیستم تعلیق سفارشی، 13 نورافکن برای روشن کردن مسیر پیش رو، مجموعه باتری دوگانه تامین شده توسط Redarc Electronics برای تامین نیروی موردنیاز وسایل برقی و همچنین سیستم رادیویی ساخت Midland تنها بخشی از کارهای انجام شده به شمار می‌آید.

رل سقفی سفارشی به همراه نردبانی که از روی در صندوق به سمت بالا حرکت کرده و رینگ‌های Rotiform CCV-OR با تایرهای چهارفصل نیز جزء تغییرات اعمال شده روی بدنه این خودرو است. به منظور تحمل وزن اضافی تحمیل شده بر آئودی A4 Allroad، پیشرانه آن نیز مورد تقویت قرار گرفته است.

ارتقای توانایی‌های آفرود آئودی A4 Allroad

آقای Pascua ادعا می‌کند که این خودرو به تازگی از مرز یکصد و شصت هزار کیلومتر عبور کرده و وی غیر از سفرهای طبیعت‌گردی، به همراه آئودی خود در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلفی نیز حضور داشته است.

این نمونه اولین خودروی تغییر یافته برای ماجراجویی در طبیعت نبوده، اما مطمئنا یکی از بهترین نمونه‌هایی به شمار می‌آید که ساخته شده است. البته این نتیجه مطلوب را باید حاصل زحمات آقای Gene Pascua و قابلیت‌های فنی آئودی A4 Allroad دانست.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران