سفارشی‌سازی بدون محدودیت با کمک برنامه Designo Manufaktur

خرید مرسدس‌بنز با هر رنگی که می‌خواهید

14 تیر 1399 14:40

از زمان معرفی رسمی Designo Manufaktur توسط مرسدس‌بنز، این برنامه شخصی‌سازی بسیار مورد توجه علاقمندان قرار گرفته به گونه‌ای که تنها در همان سال رقم سفارش‌های دریافت شده تقریباً دو برابر شد. این برنامه که در ابتدا تنها روی نمونه های G کلاس اجرا می‌شد اکنون روی سری‌های E، S و نسخه‌های AMG GT نیز قابل سفارش است.

برنامه سفارشی‌سازی تنها به رنگ بدنه محدود نشده چراکه خریداران می‌توانند از میان طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف، یکی را برای پوشش چرم صندلی‌ها انتخاب نمایند.اکنون دامنه سفارشی این برنامه گسترده‌تر شده چراکه خریداران مدل‌های مرسدس‌بنز می‌توانند تمامی رنگ‌هایی که قبلاً روی بدنه محصولات این شرکت و حتی مدل‌های کلاسیک دهه‌های 50 و 60 قرار می‌گرفته را برای خودروی صفرکیلومتر خود سفارش دهند. بد نیست بدانید امکان سفارش محصولات مرسدس‌بنز با رنگ محصولات سایر شرکت‌های خودروسازی نیز وجود دارد بدین معنی که می‌توانید AMG GT R خود را با رنگ بنفش مخصوص دوج چلنجر یا نمونه‌ای از مدل S63 را با رنگ سبز مرواریدی لکسوس LC سفارش دهید.

مرسدس‌بنز برای نمایش امکان جدیدی که تحت برنامه شخصی‌سازی Designo Manufaktur برای مشتریان فراهم نموده، دو نمونه از محصولات سفارشی خود را انتخاب کرده است. اولین خودرو یک AMG S63 کابریولت بوده که با رنگ سفارشی سبز تیره مشابه محصولات قدیمی مرسدس رنگ‌آمیزی شده درحالی‌که خودروی دوم نمونه‌ای از E63 S استیشن‌واگن بوده که با رنگ آبی استیل تزئین شده، همان رنگی که زمانی روی بدنه ون اسپرینتر قرار می‌گرفت.

نسخه سفارشی بنز S کلاس کوپه

برنامه سفارشی‌سازی تنها به رنگ بدنه محدود نشده چراکه خریداران می‌توانند از میان طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف، یکی را برای پوشش چرم صندلی‌ها انتخاب نمایند ضمن این‌که ترکیب دوگانه رنگ‌ها و دوخت متضاد نیز قابل سفارش است. شرکت مرسدس اعلام کرده امکان پوشاندن هر سطحی از خودرو با چرم سفارش داده شده توسط مشتری وجود دارد، امکانی که پیش از این تنها در محصولات می‌باخ دیده می‌شد.

در فضای داخلی مرسدس‌بنز S63 کابریولت پوشش چرم ناپا به رنگ قهوه‌ای روشن دیده می‌شود درحالی‌که فضای داخلی E63 S واگن با چرم ناپا مشکی رنگ با دوخت متضاد تزئین شده است.

کابین مرسدس بنز S کلاس

علاوه‌براین برای مدل محبوب G کلاس برنامه شخصی‌سازی خاصی تحت نام Designo G Manufaktur پیشنهاد شده که شامل 34 رنگ برای بدنه و 54 رنگ برای پوشش داخلی بوده که از ترکیب آن‌ها می‌توان تا بیش از یک میلیون انتخاب به خریدار عرضه نمود.

مرسدس‌بنز درباره هزینه پکیج Designo Manufaktur هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است.

دیدگاه کاربران