آفرود با 600 اسب‌بخار

نیسان GT-R برای مسیرهای صعب العبور

21 تیر 1399 15:30

به لطف سامانه چهارچرخ محرک، تبدیل نیسان GT-R به یک خودروی آفرود کار چندان سختی به نظر نمی‌رسد. برای این کار تنها به بودجه و البته زمان کافی نیاز بوده که توسط متخصصان Classic Youngtimers Consultancy تامین و در نهایت به ساخت خودروی موردبحث منجر شده است.

نیروی محرکه این خودرو از پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر توئین توربو تامین شده که بیش از 600 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.این نیسان GT-R تا دندان مسلح که 95 هزار یورو (107,315 دلار) خرج روی دست سازندگان گذاشته، نسبت به نمونه استاندارد 12 سانتی‌متر از سطح زمین فاصله گرفته و به تایرهای جدید مجهز شده که البته با کمی دقت ممکن است کمی به کارایی آن‌ها برای آفرود شک کنید. حاشیه گلگیرها نیز از قطعات پلاستیکی بزرگتری نسبت به استاندارد برخوردار شده است.

نیروی محرکه این خودرو از پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر توئین توربو تامین شده که بیش از 600 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

Classic Youngtimers Consultancy اعلام کرده که نیروی این خودرو حتی از نیسان GT-R Nismo بیشتر بوده و می‌تواند ظرف 2.9 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر برساعت دست یابد. با این حال باید توجه داشت که به دلیل جنس متفاوت تایرها و وزن اضافی تحمیل شده از سوی ریل سقفی، بعید است شتاب این نیسان GT-R آفرود برابر با رقم اعلام شده باشد.

نیسان GT-R آفرود

چراغ‌های LED جلو، تایر زاپاس روی سقف و چراغ‌های اضافی روی سپر جلو، پوشش طرح‌دار بدنه با زمینه سفید و نقوش خاکستری و قرمز تیره جزء سایر تغییرات اعمال شده روی این نیسان GT-R بوده که آن را از نمونه‌های استاندارد متمایز ساخته است.

این نمونه ویژه از GT-R را می‌توان سومین محصول معرفی شده از سوی Classic Youngtimers Consultancy دانست چراکه این شرکت سال گذشته نسخه آفرود از لامبورگینی گایاردو و قبل از آن نیز چنین نمونه‌ای از بنتلی کانتیننتال GT را معرفی کرده بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران