آن روی تاریک شاسی‌بلند کره‌ای

معرفی نسخه نایت‌فال کیا تلوراید

26 تیر 1399 20:49

مانند اغلب شاسی‌بلندهای مدرن و معتبر امروزی کیا برای بزرگ‌ترین شاسی‌بلند خود یعنی تلوراید نیز نسخه بلک ادیشن (ویرایش مشکی‌پوش) را در نظر گرفته. خودرویی که به عنوان مدل 2021 راهی بازار خواهد شد.

اسم اصلی این خودرو کیا تلوراید ویرایش Nightfall است که شامل المان‌های متعدد مشکی‌رنگ است که چهره‌ای مخوف به آن می‌بخشد. اسم اصلی این خودرو کیا تلوراید ویرایش Nightfall است که شامل المان‌های متعدد مشکی‌رنگ است که چهره‌ای مخوف به آن می‌بخشد. این المان‌ها شامل جلوپنجره تازه طراحی شده با پوشش مشکی رنگ، رینگ‌های جدید 20 اینچی با پوشش مشکی رنگ و پیچ‌های بزرگ و البته ریل سقفی براق مشکی رنگ است. رکاب‌ها، سپرها و حتی ورودی‌های هوا نیز به رنگ تیره درآمده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های کیا تلوراید ویرایش نایت‌فال می‌توان به چراغ‌های جلو و مه‌شکن‌های با صفحه مشکی و حتی دستگیره درهایی با این رنگ اشاره کرد. این تیپ از کیا تلوراید را می‌توان روی مدل‌های EX با پکیج پرمیوم و SX پرستیژ اجرا کرد. مشتری می‌تواند با انتخاب این طرح از هشت ترکیب رنگی دیگر نیز استفاده کند که مهم‌ترین آن خاکستری ویژه نایت‌فال است.

نسخه نایت‌فال کیا تلوراید

به گفته رئیس و مدیر اجرایی کیا موتورز آمریکا این خودرو برای جذابیت بیشتر و دیده شدن فراگیر طراحی شده است. گفته می‌شود این نسخه خاص از کیا تلوراید از نیمه دوم سال جاری میلادی راهی نمایندگان فروش در بازار آمریکا می‌شود.

برای این خودرو مانند نمونه استاندارد، یک پیشرانه 3.8 لیتری شش سیلندر Vشکل با 291 اسب‌بخار قدرت و 355 نیوتن‌متر گشتاور در نظر گرفته شده است. این خروجی توسط یک جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به صورت AWD به همه چرخ‌ها منتقل می‌شود.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران