سه چرخه‌ای تولید محدود

لذت رانندگی با پولاریس اسلینگ‌شات

27 تیر 1399 12:59

شرکت آمریکایی پولاریس از ویرایش جدید اسپرت 3 چرخ خود Slingshot رونمایی کرد. محصولی که گرندتورینگ LE (مخفف ویرایش محدود) نام دارد.

محصول جدید شرکت پولاریس به صورت عرضه محدود در تیراژ 300 دستگاه با قیمت پایه 33 هزار و 999 دلار راهی نمایندگان فروش شده است.این خودروی جی‌تی با هدف ارائه مرحله بعدی راحتی و رفاه در طراحی عرضه شده است. زبان بصری اسلینگ‌شات با استفاده از رنگ سبز ویژه و برنز به خصوص روی رینگ‌ها بسیار چشمگیر شده است. از آنجایی که این مدل به عنوان یک اسپرت خاص طراحی شده، یک شیشه جلو به‌عنوان بادگیر و سقف متناسب با رنگ هم مجهز شده است. علاوه‌براین گرندتورینگ LE دارای یک گلگیر سبز و برنز است که روی رینگ‌های 20 اینچی عقب را پوشانده است.

داخل کابین راننده می‌تواند از پوشش رنگ مشکی براق لذت ببرد. حتی صندلی اسپرت و سبک‌وزن آن نیز به رنگ برنز درآمده است. جالب است بدانید در این خودرو سیستم صوتی حرفه‌ای با برند راکفورد فوسگیت با یک نمایشگر 7 اینچی و سیست GPS تعبیه شده است.

با مبلغی کمتر از 1200 دلار می‌توان برای اسلینگ‌شات جدید سیستم گرم‌کن صندلی نیز نصب کرد. اما باید در نظر داشت که این خودرو آپشن تهویه مطبوع چندگانه ندارد که شاید در تیپ‌های بالاتر تعبیه شود.

پولاریس اسلینگ‌شات

برای این سه چرخه اسپرت یک پیشرانه 2 لیتری با 178 اسب‌بخار قدرت در نظر گرفته است. این خروجی توسط یک جعبه‌دنده 5 سرعته نیمه اتوماتیک ساخت شرکت AutoDrive منتقل می‌شود.

محصول جدید شرکت پولاریس به صورت عرضه محدود در تیراژ 300 دستگاه با قیمت پایه 33 هزار و 999 دلار راهی نمایندگان فروش شده است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران