ونی کاربردی با چهره ترسناک

شبحی سیاه از اپل زافیرا

31 تیر 1399 10:45

شرکت Irmscher را معمولاً به واسطه تیونینگ محصولات اپل و برخی خودروهای ساخت GM می‌شناسیم. البته پروژه‌های این شرکت تاکنون روی مدل‌های سدان و کراس‌اور اجرا می‌شده ولی این بار شاهد معرفی یک ون خاص از سوی این شرکت بریتانیایی هستیم.

شبح سیاه در عین حفظ ویژگی‌های کاربردی یک خودروی ون، از ظاهر کسالت بار این رده خودروها فاصله گرفته و به چهره‌ای خشن آراسته شده است. با Black Phantom (شبح سیاه) آشنا شوید؛ خودرویی که در عین حفظ ویژگی‌های کاربردی یک خودروی ون، از ظاهر کسالت بار این رده خودروها فاصله گرفته و به چهره‌ای خشن آراسته شده است.

این خودرو که براساس اپل زافیرا شکل گرفته، همانگونه که از نامش برمی‌آید به قطعات مشکی روی بدنه مزین شده که شامل لبه سپر جلو، نشان مشکی روی جلوپنجره و نوار مشکی روی بخش جانبی بدنه می‌شود. علاوه‌براین‌ها باید به رکاب جانبی اسپرت، سپر عقب به همراه باله سقفی و نوار مشکی روی در صندوق به همراه نشان Irmscher اشاره کرد.

شرکت Irmscher اعلام کرده کارایی آیرودینامیکی تمام این قطعات پیش از نصب روی خودرو، آزمایش شده است.

رینگ‌های 20 اینچی Heli Star به رنگ مشکی به همراه کاهش ارتفاع سیستم تعلیق بر خشونت ظاهری این خودرو افزوده ضمن این‌که طبق اعلام شرکت تیونر، این امر به بهبود کنترل Black Phantom منجر شده است.

غیر از نمای ظاهری، Black Phantom در فضای کابین نیز تغییراتی نسبت به نمونه استاندارد تجربه کرده که البته فعلاً اطلاعات چندان زیادی درباره آن نداریم ولی جالب‌ترین آن‌ها می‌تواند اضافه شدن قطعه‌ای جمع‌شونده در بخش عقب باشد که شامل سینک ظرفشویی، اجاق گاز و چند کشو بوده و این خودرو را به گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای طولانی تبدیل می‌کند.

شرکت Irmscher تا این لحظه درباره قیمت Black Phantom مطلبی اعلام نکرده ولی با توجه به تغییرات اعمال شده روی این خودرو، نباید انتظار داشته باشیم با رقم کمی مواجه شویم.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران