تغییرات ظاهری در کنار تکنولوژی‌های جدید

به‌روزرسانی هیوندای سوناتا برای 2021

4 مرداد 1399 11:20

تنها یکسال از زمانی که شرکت هیوندای نسل جدید سوناتا را در جریان نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی کرد، می‌گذرد. به جرات می‌توان گفت معرفی این خودرو که نسبت به نسل قبلی خود کاملاً متحول شده، قواعد بازی در سگمنت سدان‌های میان‌سایز را برهم زده است. در حقیقت این مدل را می‌توان زیباترین نسل از هیوندای سوناتا به شمار آورد.

با وجود تناسبات طراحی زیبا، هیوندای تصمیم گرفته برای سال 2021 با دستکاری در برخی جزئیات، ظاهر سوناتا را حتی بهتر از قبل کند.با وجود تناسبات طراحی زیبای این خودرو، هیوندای تصمیم گرفته برای سال 2021 با دستکاری در برخی جزئیات، ظاهر آن را حتی بهتر از قبل کند. اولین گام در این اقدام، نصب رینگ‌های 19 اینچی بوده که البته تنها در تریم‌های لیمیتد و SEL Plus دیده خواهد شد.

این رینگ‌های جدید با تایرهای چهارفصل P Zeroبه سایز 245/40 R19 ساخت پیرلی پوشانده شده که بنابر اعلام هیوندای، علاوه‌بر افزایش فرمان‌پذیری و بهبود عملکرد در انواع راه‌ها از جمله مسیرهای پوشیده از برف، دوام بالایی نیز خواهد داشت.

سامانه هشدار خروج ایمنی (SEW) نیز به تریم‌های SEL ، SEL Plus و لیمیتد اضافه شده است. این سیستم که از رادارهای پایش نقطه کور استفاده می‌کند، در هنگام پارک کردن خودرو هشدارهای صوتی و تصویری لازم نسبت به خودروهای در حال نزدیک شدن را اعلام می‌کند.

کابین هیوندای سوناتا مدل 2021

پس از دریافت بازخورد از خریداران سوناتا، هیوندای تصمیم گرفته تنظیم ارتفاع برقی صندلی سرنشین را نیز در تریم لیمیتد هیوندای سوناتا 2021 نصب نماید.

نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال در پشت آمپر، صفحه نمایش 10.25 اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از مسیریاب صوتی-تصویری، اپل کارپلی و اندروید اتو به صورت استاندارد در هیوندای سوناتا مدل 2021 نصب می‌شود ولی شارژر بی‌سیم تلفن همراه، نمایشگر هداپ و کلید دیجیتال هیوندای که با نرم‌افزار موبایل مخصوص کار می‌کند، با سفارش مشتری به این خودرو اضافه می‌شود.

فروش هیوندای سوناتا 2021 از ماه آگوست آغاز می‌شود ولی شرکت سازنده فعلاً درباره قیمت آن سکوت کرده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران