خانواده شیک‌پوش‌ها

رونمایی 3 مدل ویژه فولکس‌واگن

7 مرداد 1399 14:56

فولکس‌واگن نسخه‌های منحصربه‌فردی به اسم United Special Editions از مدل‌های تی-کراس، تی-راک و پولو را برای بازار انگلستان عرضه کرده و که فارغ از جذابیت‌های بصری‌شان می‌توان به قیمت پایین‌تر آن‌ها حتی نسبت به مدل پایه این سه خودرو اشاره کرد.

فارغ از جذابیت‌های بصری‌ این سه مدل می‌توان به قیمت پایین‌تر آن‌ها حتی نسبت به مدل پایه اشاره کرد.در این خانواده پولو را می‌بینیم که با قیمت پایه 22 هزار و 94 دلار برچسب خورده است. محصول جدید دارای نماد برجسته UNITED روی در‌ها، رینگ‌های آلیاژی جدید، پکیج مخصوص زمستان، سیستم روشنایی جدید، نمایشگر 8 اینچی اطلاعات و سرگرمی بهینه‌سازی شده، صندلی‌های تازه طراحی شده آبی و خاکستری، پدال‌های استیل و کف‌پایی‌های جدید است.

برای این خودرو پیشرانه یک لیتری سه سیلندر 79 اسب‌بخاری با جعبه‌دنده 5 سرعته دستی در نظر گرفته شده است. البته ویرایش 94 اسب‌بخاری از همین پولو نیز برای مشتریان ماجراجو در دسترس خواهد بود که علاوه بر جعبه‌دنده فوق یک نمونه DSG دوکلاچه را نیز برای انتخاب خواهد داشت.

برای تی‌کراس و تی‌راک جدید نیز حسب آپشن‌های انتخابی دو قیمت 25 هزار و 979 دلاری و 29 هزار و 975 دلاری در نظر گرفته شده است. نسخه‌های جدید بر پایه تریم SE و استاندارد قبلی فولکس طراحی شده است. لوگوی روی در‌ها به همراه محافظ، رینگ‌های آلیاژی و صندلی‌های جدید و البته پدال‌های استیل نیز از جمله ویژگی‌های این خودروها هستند. در نسخه فول می‌توان سیستم گرم‌کن برای شیشه‌شور جلو و شیشه‌های تیره‌شده برای سرنشینان عقبی را مشاهده کرد.

برای این دو کراس‌اور نیز یک پیشرانه یک لیتری 94 اسب‌بخاری و یک نسخه تقویت‌شده 113 اسب‌بخاری در نظر گرفته شده است. جعبه‌دنده‌ها شامل 5 و 6 سرعته دستی و یک نمونه 7 سرعته DSG می‌شوند. با این حال فولکس می‌گوید یک نسخه سفارشی ویژه با پیشرانه 148 اسب‌بخاری که منحصراً با جعبه‌دنده 7 سرعته اتوماتیک است را نیز کنار گذاشته است.

دیدگاه کاربران