مصرف 1.1 لیتر در هر 100 کیلومتر

ام‌جی 6 پلاگین هیبرید به نسل سوم رسید

7 مرداد 1399 15:21

در خلال برگزاری نمایشگاه خودرو چنگدو سومین نسل از MG6 رونمایی شد. خودرویی که سبک جدیدی از فناوری PHEV (هیبریدی با قابلیت اتصال به برق) را به نمایش گذاشته است.

مصرف سوخت این خودرو در حالت هیبریدی فقط 1.1 لیتر در هر 100 کیلومتر استنکته جالب درباره این خودرو عجله ام‌جی برای فروش نسخه جدید بوده است. چراکه در همین شرایط نیز با دریافت 666 یوآن (حدود 95 دلار) مشتریان می‌توانستند برای پیش‌خرید این خودرو ثبت‌نام کنند. شرکت حمایت‌های گسترده‌ای از مشتریان نهایی این خودرو به عمل می‌آورد. مانند خدمات مادام‌العمر نگهداری، استفاده رایگان از ایستگاه‌های شارژ اختصاصی و البته خدمات ویژه VIP باز هم به صورت مادام العمر.

انتظار می‌رفت ام‌جی 6 پلاگین هیبرید در نسل سوم خود از نظر طراحی یک تغییر عمیق را به خود ببیند. اما حقیقت اینجاست که این خودروی جدید تفاوت چندانی با ویرایش بنزینی ندارد. زبان طراحی آشنا در نسخه جدید شامل همان جلوپنجره شش ضلعی با خطوط آبشاری و البته لوگوی بزرگ MG و چراغ‌های LED کشیده است. با این حال اضافه شدن تم رنگی مشکی براق تنها در ویرایش جدید دیده می‌شود. ریزه‌کاری‌های کرومی و نقره‌ای حکایت از رویکرد لوکس‌گرایانه ام‌جی‌ در ویرایش جدید دارد.

ام‌جی 6 پلاگین هیبرید

یکی از ویژگی‌های خاص ام‌جی 6 جدید رینگ‌های مدرن و جذاب 5 پره آن است که اکنون نمایش کالیپرهای ترمز در پشت آن جلوه‌ای اسپرت پیدا کرده است.

معلوم است که شرکت مایل بوده فضای داخلی نسخه جدید را نیز افزایش دهد اما در این زمینه کمی محافظه‌کار رفتار کرده است. چراکه طول خودرو معادل 9 میلی‌متر افزوده شده ولی فاصله محوری هم‌چنان به سایز قبلی باقی مانده است.

داخل کابین فضای سنگین به رنگ مشکی البته با ریزه‌کاری‌های زرد به ویژه دوخت روی صندلی‌ها دیده می‌شود. نمایشگر دیجیتال آمپرهای پشت فرمان 12.3 اینچی و نمایشگر میان کنسول 10.1 اینچی است. جالب است بدانید سیستم صوتی این محصول از برند Bose در نظر گرفته شده است.

کابین ام‌جی 6 پلاگین هیبرید

سیستم هوشمند IEM یا مدیریت هوشمند انرژی در این خودرو قابلیت تشخیص هوشمندانه 11 شرایط جاده‌ای برای کنترل سرعت را دارد. در بخش قوای محرکه می‌توان یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ بنزینی را در کنار یک موتور پرقدرت برقی مشاهده کرد که به صورت ترکیبی 305 اسب‌بخار قدرت و 480 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

شتاب صفر تا صد ام‌جی 6 پلاگین هیبرید فقط 6 ثانیه است. مصرف سوخت این خودرو در حالت هیبریدی فقط 1.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است و در صورت استفاده مستقیم از باتری‌ها تا 70 کیلومتر پیمایش خواهد داشت.

دیدگاه کاربران