با قدرت بیشتر در ژاپن

معرفی تویوتا پرادو Black Edition

14 مرداد 1399 11:29

به لطف بروزرسانی‌های متعدد، تویوتا پرادو این روزها در بازار خودروی ژاپن همچنان مقبولیت خود در میان مشتریان را حفظ کرده است.

تویوتا نسخه Black Edition از پرادو را مخصوص بازار ژاپن معرفی کرده که قیمت آن تا 40,300 دلار تعیین شده است.یکی از مهمترین تغییرات نسبت به سابق را باید پیشرانه 4 سیلندر 2.8 لیتری توربودیزل دانست که با 26 واحد افزایش قدرت نسبت به قبل، 201 اسب‌بخار تولید می‌کند. افزایش قدرت پیشرانه مطمئناً در بهبود قابلیت آفرود این خودرو نیز تاثیرگذار بوده، اما بروزرسانی تویوتا پرادو که نظر خریداران را جلب کرده شامل موارد دیگری نیز می‌شود.

مجموعه ایمنی Toyota Safety Sense نصب شده در پرادو مورد بروزرسانی قرار گرفته که شامل سامانه جلوگیری از برخورد نیز می‌شود. این سامانه قادر است عابران را در طول شب و دوچرخه‌سواران را در روز ببیند. هشدار خروج از خط و دستیار تشخیص علائم رانندگی نیز جزء سایر امکانات این سیستم به شمار می‌آید.

علاوه‌براین‌ها، می‌توان در تریم‌های TZ-G و TXL سامانه هشدار ترافیک پشت سر را نیز سفارش داد. نمایشگر 9 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی با قابلیت ارتباط با تلفن هوشمند هم جزء سایر امکانات سفارشی به شمار می‌آید.

در بالاترین تریم این خودرو یعنی TZ-G پدال‌های تعویض دنده مشاهده می‌شود که به جعبه‌دنده شش سرعته ECT اتوماتیک این خودرو متصل شده است.

تویوتا نسخه Black Edition از پرادو را مخصوص بازار ژاپن معرفی کرده که براساس تریم TXL از این خودرو ساخته شده و در بدنه و فضای کابین با رنگ تیره تزئین شده است. جلوپنجره، زمینه چراغ‌های جلو و عقب، پوشش آینه‌های جانبی و ریل‌های سقفی تویوتا پرادو Black Edition با رنگ مشکی تزئین شده و در کنار رینگ‌های 18 اینچی مشکی قرار گرفته‌اند. در فضای داخلی نیز پنل مرکزی مشکی با برخی جزئیات نقره‌ای، حس و حالی متفاوت به کابین این نسخه ویژه بخشیده است.

قیمت این خودرو در بازار ژاپن بین 34,250 تا 40,300 دلار (برای نسخه Black Edition) تعیین شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران