با پیشرانه توربو و تک دیفرانسیل

معرفی نسخه جدید جیلی Boyue

16 مرداد 1399 12:54

در میان محصولات جیلی کراس‌اور Boyue محبوبیت خاصی دارد. خودرویی که در بازار بومی چین فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است. اکنون جیلی ویرایش جدیدی از آن را برای مشتریان عرضه کرده است.

خروجی پیشرانه 1.8 لیتری توربو توسط جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه فقط به صورت 2WD به محور جلو منتقل می‌شود. از نظر طراحی جیلی نسبت به سنت مدل قبلی پایبند بوده است. با این حال می‌توان تغییراتی شامل گلگیرهای برجسته، چراغ‌های LED، چلوپنجره با شبکه مشکی و البته رینگ‌های جدید را مشاهده کرد. چینی‌ها در تلاش بوده‌اند تا فریم اصلی چراغ جلو و عقب را نیز دستخوش تغییر قرار دهند و انصافاً تا حدودی در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

شرکت می‌گوید 7 رنگ‌بندی کاملاً جدید را برای محصول جدید خود در نظر گرفته است. مدل جدید Boyue به لطف طول 4.5 متری و فاصله محوری 2.6 متری‌اش علیرغم ابعاد نه‌چندان بزرگ، فضای داخلی معقولی را تدارک دیده است.

درست مانند خودروهای مدرن اروپایی در قسمت پشت فرمان نمایشگر دیجیتال 7 اینچی و برای نمایشگر اصلی سیستم اطلاعات و سرگرمی یک نمایشگر لمسی 10.2 اینچی در نظر گرفته شده است.

برخی از تجهیزات استاندارد این خودرو شامل صندلی‌های گرم‌کن، سیستم تهویه مطبوع دوگانه،  استارت و ورود بدون کلید، سقف پانوراما، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی و کنترل فشار باد تایر هستند.

جیلی در قسمت قوای محرکه توانسته 184 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور از پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ آن بیرون بکشد. این خروجی توسط جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه فقط به صورت 2WD به محور جلو منتقل می‌شود.

دیدگاه کاربران