تغییرات برای بازار چین و روسیه

معرفی هاوال F7 مدل 2021

16 مرداد 1399 13:01

فقط 2 سال بعد از عرضه هاوال F7 شرکت گریت‌وال چین اولین فیس‌لیفت این کراس‌اور را معرفی کرد. خودرویی که موفقیتش از همان دو سال پیش در بازار بومی چین تضمین شده بود.

تغییرات جدید روی F7 تنها مختص بازار بومی چین نخواهد بود. چراکه احتمال دارد هاوال این محصول را برای بازار روسیه نیز تدارک ببیند. جدیدترین عضو خانواده هاوال چندی پیش در نمایشگاه چنگدو رونمایی شد. به‌روزرسانی 2020 مدل F7 شامل تغییراتی گسترده در جلوپنجره ماتریسی، چراغ‌های جسورانه LED و البته تغییراتی در زوایای سپرها و محل قرارگیری مه‌شکن‌ها خواهد بود.

یکی از اصلی‌ترین تغییرات این خودرو اضافه شدن یک نمایشگر عریض 12.3 اینچی با نمونه 9 اینچی قبلی است. هاوال فوق اولین خودروی تولید انبوه مجهز به سیستم عامل و رابط کاربری Tencent TAI نسخه 3 است. شنیده‌ها حاکی از آن است که تغییرات جدید روی F7 تنها مختص بازار بومی چین نخواهد بود. چراکه احتمال دارد هاوال این محصول را برای بازار روسیه نیز تدارک ببیند.

هاوال F7 مدل 2021

پیشرانه استاندارد این خودرو 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرتی بین 150 تا 190 اسب‌بخار است. اما یک نسخه دیگر 2 لیتری توربو نیز قابل سفارش‌گذاری است که قدرتی بین 197 تا 224 اسب‌بخار تولید می‌کند. جعبه‌دنده تمام مدل‌ها 7 سرعته دوکلاچه و انتقال قدرت نیز به صورت دو محور خواهد بود.

یکی از دلایل گرایشی گریت‌وال به حضور این خودرو در بازار روسیه آن است که سال 2018 این خودرو ابتدا در نمایشگاه مسکو رونمایی شده بود. شرکت تا این لحظه اظهارنظری درباره قیمت مدل جدید نکرده است. اما بد نیست بدانید که مدل قبلی این خودرو قیمت پایه‌ای حدود 15 هزار دلار داشت که در صورت انتخاب قوی‌ترین پیشرانه و بالاترین آپشن‌ها تا 21 هزار دلار هم افزایش پیدا می‌کرد.

دیدگاه کاربران