خودروی اختصاصی سیلوستر استالونه

فروش نسخه لیموزین کادیلاک اسکالید

22 مرداد 1399 12:30

پس از آن‌که تام بردی فوتبالیست معروف NFL کادیلاک اسکالید ESV بدنه-بلند خود را با قیمت 300 هزار دلار به معرض فروش گذاشت، هنرپیشه مشهور سینما یعنی سیلوستر استالونه نیز دست به اقدام مشابهی زده و شاسی‌‌بلند طویل خود را برای فروش به بازار وارد کرده است.

قیمت 350 هزار دلاری خودروی اختصاصی سیلوستر استالونه رقم گزافی است چراکه تقریباً با این پول می‌توان 5 دستگاه کادیلاک اسکالید ESV مدل 2020 خریداری کرداحتمالاً این خودرو نیز توسط موسسه Becker Automotive Design تغییر یافته اما قیمتی بیشتر از نمونه قبلی برای آن تعیین شده چراکه این خودروی کم‌کارکرد با قیمت 350 هزار دلار به فروش می‌رسد که البته بازهم کمتر از قیمت اولیه آن یعنی 409 هزار دلار خواهد بود.

فاصله محورهای این کادیلاک سفارشی به میزان 50.8 سانتی‌متر افزایش یافته و در فضای داخلی غیر از پوشش چرم برای اکثر قسمت‌ها، یک تلویزیون 43 اینچی نیز روی دیواره جداکننده میان راننده و سرنشینان عقب جلب نظر می‌کند. میزهای چوبی تاشو، دو نمایشگر 12 اینچی برای سرنشینان عقب و پرده‌های برقی جزء سایر امکانات سفارشی محسوب می‌شود. مسئولان Becker Automotive Design اعلام کرده اند که آقای استالونه مستقیما در روند طراحی فضای داخلی این خودرو اعمال نظر کرده است.

کادیلاک اسکالیداختصاصی سیلوستر استالونه

بد نیست در اینجا دوباره به کارکرد بسیار کم این خودرو که تنها برابر با 1609 کیلومتر است، اشاره کنیم.

نمی‌توان انکار کرد که قیمت 350 هزار دلاری این خودرو رقم گزافی است چراکه تقریباً با این پول می‌توان 5 دستگاه کادیلاک اسکالید ESV مدل 2020 خریداری کرد ضمن این‌که به زودی نسخه جدید این مدل نیز به نمایندگی‌ها وارد خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود کامل‌ترین نسخه این خودرو با سیستم تعلیق مستقل عقب با قیمت 80,490 دلار از اواخر سال جاری به فروش برسد و در سال 2021 به خریداران تحویل شود.

دیدگاه کاربران