قیمت پایه 18 هزار و 300 دلار

آغاز فروش سوزوکی ایگنیس در انگلستان

23 مرداد 1399 20:26

گسترش ویروس کرونا برنامه جهانی عرضه جدیدترین محصول سوزوکی به اسم ایگنیس (Ignis) را به تاخیر انداخت. اکنون 6 ماه بعد از رونمایی این خودرو برای بازار انگلستان آماده فروش شده است.

قیمت نسخه پایه سوزوکی ایگنیس فقط 18 هزار و 293 دلار است.ایگنیس در سه تیپ SZ3، SZ-T و SZ5 راهی بازار می‌شود که قیمت نسخه پایه فقط 18 هزار و 293 دلار است. تجهیزات استانداردی که روی این خودرو دیده می‌شود شامل رینگ 15 اینچی، چراغ‌های LED، سیستم صوتی DAB و آینه‌های هم‌رنگ بدنه است.

در مدل SZ-T می‌توان رینگ‌های 16 اینچی، نمایشگر بزرگ اطلاعات و سرگرمی مجهز به اپل CarPlay و اندروید Auto، دوربین عقب و صندلی‌های تاشوی عقب را مشاهده کرد. در ویرایش SZ5 نیز سیستم تهویه مطبوع دوگانه، مسیریاب ماهواره‌ای، شیشه‌های برقی، ورود و استارت بدون سوئیچ، هشدار خروج از لاین، دوربین جلو و ترمز کمکی را هم مشاهده می‌کنید.

پیشرانه سوزوکی ایگنیس 1.2 لیتری با قدرت 82 اسب‌بخار و 107 نیوتن‌متر گشتاور است. یک ژنراتور کمکی با باتری‌های 10 آمپرساعتی نیز 3 اسب‌بخار قدرت و 50 نیوتن‌متر گشتاور به خروجی نهایی این خودرو اضافه می‌کند.

سوزوکی ایگنیس

سوزوکی ایگنیس مدل 2021 به صورت FWD و با جعبه‌دنده‌های دستی و در صورت سفارش CVT عرضه خواهد شد. شرکت می‌گوید ویرایش دو محور را تنها روی SZ5 و آن هم در صورت سفارش مشتری ارائه خواهد کرد. در این مدل است که سیستمی موسوم به Grip کنترل دیده می‌شود که خودرو را با سرعت ثابت 29 کیلومتر برساعت در مسیرهای لغزنده هدایت می‌کند. هم‌چنین جعبه‌دنده این مدل در سراشیبی می‌تواند خودرو را با سرعت 24 کیلومتر برساعت به حرکت دربیاورد.

مصرف میانگین مدل دو محور 5.4 لیتر در هر 100 کیلومتر و مصرف مدل محور جلو 5.1 لیتر ثبت شده است.

دیدگاه کاربران