با ابهت مثل تاریکی شب

معرفی تویوتا سکویا Nightshade

25 مرداد 1399 10:26

یکی از قدیمی‌ترین شاسی‌بلندهای فول‌سایز بازار آمریکا تویوتا سکویا (Sequoia) است که نسل دوم آن به تنهایی 13 سال عمر کرده است. اکنون تویوتا در تلاش است تا ویرایش جدیدی از این خودرو که بر اساس مدل محبوب توندرا (Tundra) ساخته شده را عرضه کند بی‌آن‌که به نسل بعدی سکویا سوئیچ کرده باشد.

تویوتا برای بالا بردن ارزش این خودرو، سکویای جدید را به صورت عرضه محدود و در رنگ‌بندی بسیار منحصربه‌فرد عرضه می‌کند.آخرین تغییری که روی این غول ژاپنی اعمال شده با نام ویرایش Nightshade شناخته می‌شود. خودرویی که در واقع اوایل سال جاری میلادی در نمایشگاه شیکاگو رونمایی شد و ما اکنون می‌دانیم که چقدر قیمت‌گذاری شده است. این خودرو در تیپ 4x2 خود قیمتی معادل 60 هزار و 120 دلار دارد ولی در ویرایش دو محور 4x4 به قیمت 63 هزار و 345 دلار می‌رسد.

تویوتا برای بالا بردن ارزش این خودرو، سکویای جدید را به صورت عرضه محدود و در رنگ‌بندی بسیار منحصربه‌فرد عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند نسخه نایت‌شید را در رنگ‌های مشکی نیمه‌شب، خاکستری مگنتی و یا مرواریدی Blizzard سفارش دهند. همه مدل‌ها دارای تزئینات لوکس کروم‌رنگ، لوگوی مشکی و جلوپنجره‌ای رو به پایین هستند.

داخل کابین تویوتا سکویا Nightshade صندلی‌هایی از جنس چرم با روکش مشکی و البته تریم تیره مشاهده می‌شود. مدل 8 صندلی این خودرو نیز در صورت سفارش مشتری قابل ارائه است.

تویوتا سکویا Nightshade

تویوتا از پیش اعلام کرده بود که نسخه TRD Pro همین خودرو را با رنگ سبز ارتشی هم عرضه خواهد کرد که قیمت پایه‌ای معادل 64 هزار و 225 دلار خواهد داشت. در حالی که قیمت پایه تویوتا سکویا استاندارد چیزی حدود 50 هزار دلار است، نسخه نهایی پلاتینیوم آن چیزی حدود 69 هزار و 375 دلار قیمت‌گذاری شده است.

اگر ترجیح می‌دهید سکویای کاملاً جدیدی در دست داشته باشید این احتمال وجود دارد که نسل جدید تا سال 2022 راهی بازار شود.

دیدگاه کاربران