تیراژ محدود برای سری Inspiration

به‌روزرسانی لکسوس LX برای سال 2021

25 مرداد 1399 13:17

شرکت لکسوس برای سال 2021 شاسی‌بلند بزرگ ساخت خود یعنی LX را مورد بروزرسانی قرار داده و البته یک پکیج تولید محدود نیز برای آن ارائه کرده است.

مهمترین تغییر لکسوس LX برای سال 2021 را باید افزوده شدن سری Inspiration دانست که البته در تیراژ محدود تنها 500 دستگاه تولید خواهد شد.تغییرات اعمال شده روی لکسوس LX چندان وسیع نبوده اما موارد نسبتاً مهمی را دربرمی‌گیرد که شامل اضافه شدن سیستم آمازون الکسا، روکش کاراملی رنگ صندلی‌ها و اضافه شدن رنگ جدید سبز مرواریدی برای بدنه می‌شود.

پکیج اسپرت لکسوس LX اکنون بروزرسانی شده و به جلوپنجره جدید، طرح بهتر برای سپر جلو و رینگ‌های جدید 21 اینچی مجهز شده است. بقیه موارد این پکیج همچون قطعات کرومی و چرم باکیفیت صندلی‌ها بدون تغییر و مشابه مدل قبلی باقیمانده است.

مهمترین تغییر لکسوس LX برای سال 2021 را باید افزوده شدن سری Inspiration دانست که البته در تیراژ محدود تنها 500 دستگاه تولید خواهد شد.

لکسوس LX مدل 2021

این خودروی تولید محدود که با رنگ سفید مرواریدی یا مشکی اونیکس قابل سفارش است، به موارد تازه‌ای همچون جلوپنجره مشکی، زمینه تیره چراغ‌ها، فریم مشکی پنجره‌ها و تریم کروم مشکی مجهز شده ضمن این‌که نشان‌های مشکی، دستگیره مشکی درها و رینگ‌های 21 اینچی مشکی نیز در این نسخه خاص دیده می‌شود.

روکش چرم مشکی صندلی‌ها با جزئیات قرمز رنگ، کفپوش‌های سفارشی و روکش منحصربه‌فرد سوئیچ خودرو نیز جزء موارد سفارشی داخلی کابین به شمار می‌آیند.

کابین لکسوس LX مدل 2021

تمام نسخه‌های لکسوس LX برای سال 2021 همچون قبل به پیشرانه هشت سیلندر 5.7 لیتری مجهز شده که 383 اسب‌بخار قدرت و 546 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک، سامانه چهار چرخ محرک و دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

لکسوس فعلاً درباره قیمت LX جدید خبری اعلام نکرده اما قرار است این خودرو از اواخر سال جاری میلادی به نمایندگی‌های این شرکت در ایالات متحده وارد شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران
امیرغلی 1402/5/27
خیلی عالی بود
پاسخ
0
0
0