اتاق خواب 4 نفره سیار

کانسپتی جذاب برپایه جیپ گلادیاتور

26 مرداد 1399 12:48

یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌ها مالکان جیپ در شهر موآب ایالت یوتا به دلیل گسترش ویروس کرونا لغو شد. اما این اتفاق باعث نشد تا جیپ از پروژه‌های هیجان‌انگیز خود دست بکشد. جدیدترین دستاورد جیپ نسخه خاصی از گلادیاتور است که به اسم Farout شناخته می‌شود. این خودرو خود جانشین کانسپت گلادیاتور Wayout به حساب می‌آید که سال پیش رونمایی شد.

این کانسپت جدیدترین نمونه از سری محصولاتی است که سطح شخصی‌سازی گلادیاتور را به نمایش گذاشته است.تردیدی نیست که تمرکز اصلی و برگ برنده این خودرو چادر مسافرتی آن در قسمت بار است. این بخش از خودرو در عرض چند ثانیه به صورت کامل باز و بسته می‌شود. چادر فوق با طول 4.8 متر و بلندی 2.2 متر مناسب برای خواب 4 نفر است. داخل این محفظه علاوه بر نورپردازی، فضای ویژه‌ای برای قرار دادن میز و صندلی هم تدارک دیده شده است. از سوی دیگر اجاق گاز و یخچال واقعی و کاربردی نیز دیده می‌شود. داخل کابین این گلادیاتور ویژه تریم چرم آبی تیره با دوخت نارنجی رنگ چشم‌نوازی می‌کند.

شرکت برای این فرزند خود سراغ یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر اکو دیزل رفته است. پیشرانه‌ای که در سری گلادیاتورهای مدل 2021 نیز قابل سفارش است. گفته می‌شود خروجی این پیشرانه 260 اسب‌بخار با 599 نیوتن‌متر گشتاور است.

کانسپتی جذاب برپایه جیپ گلادیاتور

نکته جالب درباره جیپ جدید رینگ‌های 17 اینچی آن است که با تایرهای 37 اینچی پوشانده شده‌‌اند. همچنین به صورت استاندارد روی آن یک وینچ پرقدرت با ظرفیت 5400 کیلوگرم تعبیه شده است.

اگرچه گلادیاتور فاراوت یک خودروی کانسپت به حساب می‌آید ولی بخش تجهیزات و قطعات یدکی آفرود جیپ می‌تواند معادل آن را برای مشتریان طراحی و تولید کند. در حقیقت این کانسپت جدیدترین نمونه از سری محصولاتی است که سطح شخصی‌سازی گلادیاتور را به نمایش گذاشته است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران