تبدیل گلگیرهای فولکس بیتل به خودرویی جدید

باگ کارت؛ کارتینگ بامزه فولکس واگن

4 شهریور 1399 13:00

استفاده از گلگیرهای فولکس واگن بیتل برای ساخت موتورسیکلت‌های کوچک، پیش از این هم سابقه داشته، امری که توسط شخصی به نام Walter Werks انجام و به ساخت Volkspods منتهی شد.

این کارتینگ بامزه، هنوز به مرحله تولید نرسیدهاما اکنون استودیو Aldekas در مکزیک یک خودروی کارتینگ به نام Bugkart Wasowski معرفی کرده که بدنه‌اش با گلگیر فولکس بیتل Type1 شکل گرفته که طرحی بسیار دوست داشتنی بوده و حس و حال نوستالژیکی را به بیننده القا می‌کند.

بد نیست بدانید فعالیت اصلی استودیو Aldekas در حیطه بازسازی خودروهای کلاسیک، مخصوصا فولکس واگن بیتل بوده. بنابراین نیازی به گفتن نیست که دستیابی به قطعاتی همچون گلگیر فولکس بیتل برای متخصصان این استودیو، کار سختی نخواهد بود!

انتخاب رنگ قرمز برای قطعات فلزی شاسی به همراه سبز زیتونی برای بدنه بسیار بجا بوده و باعث ایجاد ترکیبی چشم‌نواز با ظاهری قدیمی شده است. روکش صندلی‌ها و دستگیره‌ها نیز چرمی بوده و جنس آینه‌های جانبی نیز از کروم است.

لازم بذکر است نمونه‌ای که در اینجا تصاویرش را مشاهده می‌کنید، صرفا یک عکس کامپیوتری بوده و نمونه واقعی این خودروی کارت دوست داشتنی فعلا تولید نشده ولی می‌توان انتظار داشت نمونه نهایی ساخته شده توسط استودیو Aldekas با همین شکل و شمایل تولید شود. هنوز تاریخ و قیمت دقیق این مدل اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران