کراس‌اور جدید MG با طراحی جدید و نام جدید

رونمایی ام جی لینگ هانگ در چین

20 شهریور 1399 17:00

شرکت ام‌جی جدیدترین کراس‌اورش را معرفی کرده؛ خودرویی در جایگاه میان مدل‌های ام‌جی ZS و ام‌جی HS که از زبان طراحی جدید این برند، بهره‌مند شده و از تاریخ 17 اکتبر 2020 به فروش خواهد رسید.

نام این خودرو در میان محصولات MG یک استثنا است؛ چراکه به روش انگلیسی‌ها نام‌گذاری نشده.ام‌جی این خودرو را در بازار چین، بنام لینگ هانگ به فروش می‌رساند، نامی که برخلاف سنت معمولی ام‌جی در نامگذاری خودروها (با حروف یا عدد) حرکت کرده است. نکته مهم درباره مدل جدید این است که پرچمدار زبان طراحی برند ام‌جی بوده و محصولات آینده شرکت با فرمی مشابه تولید خواهند شد.

ورودی بزرگ هوا روی سپر جلو، فرم زاویه‌دار چراغ‌های جلو با چیدمان ماتریسی LEDها، نوار قرمز روی بخش پایینی بدنه، رینگ‌های پنج پره و چراغ‌های عقب با نوارهای LED داخل آن، در مجموع چهره‌ای قابل شناسایی و جدید به این کراس‌اور تازه نفس اعطا کرده‌اند.

پوشش چرمی قسمت‌های مختلف به همراه مواد باکیفیت و نمایشگرهای LCD در میانه داشبورد و صفحه کیلومتر نیز نمای داخلی کراس‌اور ام‌جی را تکمیل می‌کنند.

سیستم صوتی Bose و سقف شیشه‌ای پانوراما جزو امکانات رفاهی این مدل محسوب می‌شود ضمن اینکه وعده داده شده، تریم Trophy به عنوان کامل‌ترین تیپ این خودرو، مواردی همچون طراحی داخلی اسپرت و دکمه قرمز روی فرمان برای کنترل حالت‌های رانندگی را به همراه خواهد داشت.

فعلا مشخصات دقیق این مدل اعلام نشده ولی انتظار می‌رود شاهد نصب جعبه دنده خودکار و پیشرانه‌های کم حجم مجهز به توربوشارژر روی آن باشیم.

نویسنده : عماد رحمتی‌راد

دیدگاه کاربران