کاور سبز با کفش‌های 23 اینچی

لندروور دیفندر با تیونینگ لوما

30 شهریور 1399 14:00

تجربه‌های قبلی نشان می‌دهد که کیت‌های بدنه شرکت تیونینگ Lumma Design معمولاً ظریف نیستند. پروژه جدید شرکت که روی لندرور دیفندر اجرا شده نیز چنین خاصیتی دارد.

کیت ارتفاع 30 میلیمتری و رینگ‌های عظیم 23 اینچی مهم‌ترین ویژگی این دیفندر استلوما برای این شاسی‌بلند انگلیسی از بادی‌کیتی موسوم به CLR LD استفاده کرده است که شامل ترکیبی از چند پنل آیرودینامیک مخصوص خود و البته المان‌های استاندارد دیفندر است. به همین دلیل است که در سازه کلی خودرو با چهره‌‌ای خشن روبرو هستیم.

سبک طراحی سپرها و گلگیرها به گونه‌ای بوده که به نظر می‌رسد شرکت تمایل نداشته خواص آفرود دیفندر را نیز کاهش دهد. لوما بیشترین تمرکز خود را روی سیستم تعلیق این خودرو اعمال کرد. جایی که شاهد یک بالابرنده مکانیکی تا سقف 30 میلی‌متر هستیم.

شرکت برای افزایش زیبایی پروژه جدید جلوپنجره، اسپلیتر و المان‌های تنفس روی کاپوت را نیز از جنس فیبر کربن ساخته است. یکی از تحسین‌برانگیزترین بخش‌های دینفندر فوق رینگ‌های آن هستند که به طرزی حیرت‌انگیز از 19 اینچی به 23 اینچ افزایش سایز داده‌اند.

داخل کابین پدال‌های آلومینیومی، کفپوس مخصوص با برند لوما، کفپوش ویژه صندوق عقب و صندلی‌های کاملاً چرمی دیده می‌شود. سیستم پرطنین این لندروور علیرغم صدای رعب‌آورش تاثیری در مکانیزم فنی آن نداشته است.

تا اینجای که لوما هنوز اظهار نظری درباره مشخصات فنی این خودرو نکرده است. اینطور به نظر می‌رسد که دیفندر جدید هم‌چنان با همان پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر Vشکل سوپرشارژ خواهد بود که 617 اسب‌بخار نیرو و 750 نیوتن‌متر گشتاور دارد. شرکت هنوز برنامه فروش و قیمت‌گذاری لندروور دیفندر فوق را اعلام نکرده است.

دیدگاه کاربران