تولدت مبارک آقای آفرود

جشن 80 سالگی جیپ با 6 محصول ویژه

9 مهر 1399 15:30

امسال جیپ مراسم باشکوهی برای تولد 80 سالگی خود برپا کرده است. اسطوره آفرودسازی آمریکا با معرفی 6 مدل ویژه وارد دهه هشتم زندگی‌اش می‌شود.

جیپ در حالی جشن 80 سالگی خود را برگزار می‌کند که قصد دارد مشتریان خاص خود را نیز با مدل‌هایی خاص در این جشن سهیم کند. طبیعی است که تمام مدل‌های جدید شامل رنگ‌بندی ویژه و لوگوی 80امین سالگرد تاسیس هستند تا منحصربهفرد بودنشان را به رخ بقیه مدل‌ها بکشند. شرکت مشتریان خود را آزار نمی‌دهد و می‌گوید که عرضه این محصولات تا پایان سال جاری میلادی انجام خواهد شد.

جیم موریسون رئیس بخش جیپ اتحاد FCA می‌گوید بعد از حدود 80 سال، برند جیپ هم‌چنان ادامه‌دهنده افسانه 4x4 است، ماجراجویی در فضای باز و البته وفادار ماندن به اصول یک شاسی‌بلند واقعی. شرکت در حالی جشن 80 سالگی خود را برگزار می‌کند که قصد داریم مشتریان خاص خود را نیز با مدل‌هایی خاص در این جشن سهیم کنیم.

با رنگنید شروع می‌کنیم؛ نسخه جدید با قیمت پایه 27 هزار و 595 دلار به دست مشتری‌اش خواهد رسید. رنگ‌های در نظر گرفته شده برای آن شامل آبی فیروزه‌ای، مشکی، سفید آلپاین، خاکستری گرانیت، قرمز کلورادو، نارنجی اوماها و آبی جت‌ست است. شرکت برای این مدل رینگ‌های 19 اینچی با طراحی جدید و رنگ کریستالی در نظر گرفته است. داخل کابین نیز یک سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید با نمایشگر 8.4 اینچی دیده می‌شود.

جیپ رنگید نسخه هشتاد سالگی

مدل بعدی کامپس با قیمت پایه 29 هزار و 695 دلار است که در رنگ‌های قرمز ولوت، مشکی الماسی، سبز زیتونی، آبی جاز، خاکستری و آبی لیزری عرضه می‌شود. این خودرو نیز با رینگ‌های 19 اینچی خواهد بود. داخل کابین علاوه بر پوشش مشکی پیانو، سیستم ناوبری جیپ موسوم به Uconnect دیده می‌شود.

چروکی نیز در این لیست دیده می‌شود. مدلی که قیمتش از 33 هزار و 805 دلار شروع می‌شود. جیپ برای این خودرو رنگ‌های مشکی الماسی، سفید براق، قرمز ولوت، قهوه‌ای روشن، نارنجی اسپیتفایر، سبز زیتونی و آبی هایدرو را در نظر گرفته است. رینگ‌های 19 اینچی با تریم تیره که در سرتاسر نمای بیرونی و درونی پخش شده، این شاسی‌بلند را باوقارتر از قبل کرده است.

طبیعی است که گرندچروکی نیز اینجا وجود دارد. نسخه ویژه 80 سالگی این خودرو قیمت پایه‌ای 44 هزار و 335 دلاری دارد. رنگ‌های ویژه مدل جدید شامل قرمز سانگریا، قرمز ولوت، مشکی المانسی، قهوه‌ای گردویی، سفید براق و خاکستری می‌شوند. گرندچروکی ویژه با رینگ‌های 20 اینچی به دست مشتریان می‌رسد. در این خودرو می‌توان پکیج ایمنی ProTech II را هم مشاهده کرد.

جیپ گلادیاتور نسخه هشتاد سالگی

مگر می‌شود در این لیست گلادیاتور نباشد؟ مدلی که با قیمت 41 هزار و 740 دلاری‌اش خودنمایی می‌کند. این خودرو نیز با رنگ‌های خاصی مانند قرمز اسنازبری، آبی هایدرو و قرمز فشفشه‌ای عرضه می‌شود. استفاده از رینگ‌های 18 اینچی خاکستره با جلوپنجره متالیک جلوه‌ای منحصربه‌فرد به گلادیاتور جدید بخشیده است.

دست آخر رانگلر دوست‌داشتنی را می‌بینیم که برچسب قیمتی 39 هزار و 490 دلاری خورده است. رنگ‌های خاص این خودرو شامل خاکستری استینگ، زرد هلا یلا و قرمز اسنازبری می‌شود. نکته جالب درباره این خودرو هماهنگی تریم داخلی با رنگ اصلی بدنه است.

دیدگاه کاربران