پیکاپی کوچک برای آمریکای لاتین

معرفی رم 700

19 مهر 1399 12:05

برند رم به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه فیات-کرایسلر، اقدام به معرفی مدل 700 در بازارهای مکزیک و آمریکای جنوبی کرده است. این پیکاپ نه چندان بزرگ در حقیقت نسخه تغییر نشان داده شده از فیات استرادا بوده که در طراحی بدنه دستخوش تحولاتی شده تا نظر مشتریانی که تمایل به خرید پیکاپ‌های گران و بزرگ را ندارند، جلب نماید.

گروه فیات-کرایسلر فعلاً تمرکز فروش رم 700 را بر آمریکای جنوبی گذاشته است.رم 700 در دو نسخه دو یا چهار در قابل انتخاب بوده و ظرفیت وزن مجاز محفظه 1143 لیتری محفظه بار آن برابر با 750 کیلوگرم و ظرفیت یدک‌کشی نیز 400 کیلوگرم اعلام شده است.

رم 700 در سه تریم SLT, Big Horn و Laramie قابل سفارش است که دوتای اولی به پیشرانه 1.4 لیتری با قدرت 84 اسب‌بخار و تریم سوم به پیشرانه 1.3 لیتری توربوشارژ با قدرت 98 اسب‌بخار مجهز شده‌اند. در تمامی مدل‌ها انتقال نیرو توسط جعبه‌دنده پنج سرعته دستی به چرخ‌های جلو انجام شده و البته قفل دیفرانسیل الکترونیکی نیز قابل سفارش است.

رم 700 در تریم Laramie به چراغ‌های LED جلو مجهز است درحالی‌که در کابین این تریم و Big Horn می­‌توان نمایشگر هفت اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو را نیز مشاهده کرد.

گروه فیات-کرایسلر فعلاً قصدی برای فروش رم 700 و یا فیات استرادا در ایالات متحده ندارد و تمرکز فروش این محصولات ساخت برزیل را بر آمریکای جنوبی گذاشته است. مشتریان آمریکایی خواهان پیکاپ‌های کوچک جثه باید تا زمان عرضه فورد ماوریک (Maverick) صبر کنند، خودرویی که احتمال عرضه آن در بازار آمریکای شمالی وجود دارد. درصورت عرضه موفقیت‌آمیز این مدل، احتمال عرضه خودرویی همچون رم 700 نیز وجود دارد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران