قیمت پایه 25 هزار دلار

معرفی هوندا آکورد مدل 2021

22 مهر 1399 12:16

فروش مدل به‌روزرسانی شده از هوندا آکورد با مدل 2021 از تاریخ 13 اکتبر آغاز خواهد شد، خودرویی که نه تنها از لحاظ ظاهری تغییر کرده بلکه به چندین فناوری جدید نیز مجهز شده است.

قیمت هوندا آکورد مدل 2021 در تریم LX به عنوان ارزان‌ترین مدل 24,770 دلار تعیین شده استتغییرات ظاهری هوندا آکورد مدل 2021 به نمای جلویی محدود شده و شامل جلوپنجره با عرض بیشتر، ورودی‌های کوچکتر سپر جلو و بهبود عملکرد چراغ‌های LED جلو با قابلیت پرتاب نور در فاصله بیشتر در هردو حالت نوربالا و پایین می­‌شود.

خاکستری مرواریدی سونیک هم رنگ جدیدی است که برای بدنه هوندا آکورد مدل 2021 در هر سه تریم اسپرت، اسپرت اسپشیال ادیشن و تورینگ قابل سفارش است.

کابین هوندا آکورد مدل 2021

اما در فضای کابین نمایشگر 8 اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو برای تمام تریم‌های این خودرو نصب شده ضمن این‌که  پشتیبانی بی‌سیم از دو مورد یاد شده به صورت سفارشی امکان‌پذیر خواهد بود. در مجموع چهار پورت USB هم برای سرنشینان جلو و عقب پیش‌بینی شده است.

هر دو پیشرانه هیبرید و مجهز به توربوشارژر این خودرو با مدل قبلی یکسان بوده ولی به لطف تغییرات نرم‌افزاری، پاسخگویی به پدال گاز و شعاع قابل حرکت با مدل هیبرید افزایش یافته است.  

آپشن هوندا آکورد مدل 2021

به منظور افزایش ایمنی، عملکرد ترمز در کروزکنترل تطبیق‌پذیر بهبود یافته و حرکت فرمان در دستیار حفظ حرکت در میان خطوط نیز حس بهتری به راننده منتقل می‌­کند. تمام تریم‌های هوندا آکورد مدل 2021 به هشدار نبستن کمربند ایمنی سرنشین عقب و هشدار حضور سرنشین در ردیف عقب هم مجهز شده‌اند تا راننده در اثر حواس پرتی، کودک یا حیوان خانگی را در خودرو تنها نگذارد.

در کامل‌ترین تریم هوندا آکورد یعنی تورینگ، عملکرد جدیدی برای ترمز در سرعت‌های پایین پیش‌بینی شده که در مکان‌های شلوغ مثل پارکینگ‌ها می‌تواند از برخوردهای احتمالی در ناحیه جلو پیشگیری کند.

تریم اسپرت اسپشیال ادیشن جایگزین EX 1.5T شده و امکاناتی مثل پوشش چرم صندلی‌ها با گرم‌کن ردیف جلو، تنظیم 12 گانه صندلی راننده، گرم‌کن آینه‌ها و ریموت استارت پیشرانه را در خود جای داده ضمن این‌که در نمای خارجی هم رینگ‌های 19 اینچی، باله عقب، مه‌شکن‌های LED و کروم تیره جلوپنجره جلب نظر می‌­کند.

تریم های مختلف هوندا آکورد مدل 2021

نیروی محرکه همچنان از پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ تامین می‌‌شود که 192 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده CVT به چرخ‌ها انتقال می‌­دهد.

قیمت هوندا آکورد مدل 2021 در تریم LX به عنوان ارزان‌ترین مدل 24,770 دلار تعیین شده درحالی‌که در کامل‌ترین تریم یعنی هیبرید تورینگ به 36,240 دلار می­‌رسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران