به لطف 80 قطعه موپار

سفارشی‌سازی فیات 500e

26 آبان 1399 10:23

در ماه مارس سال جاری و کمی قبل از همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان، گروه فیات-کرایسلر (FCA) اقدام به معرفی فیات 500 برقی با نام 500e کرد. نکته مهم این قرار است نسخه برقی فیات 500 در کنار مدل عادی (مجهز به پیشرانه درون‌سوز) به فروش برسد.

موپار بیش از 80 قطعه لوازم جانبی برای فیات 500e ارائه کرده است.اما افرادی که خواهان تمایز بیشتر میان فیات 500 برقی خود با سایر نمونه‌های عادی باشند باید به موپار (Mopar) مراجعه نمایند، چراکه این شرکت به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های FCA، بیش از 80 قطعه لوازم جانبی انحصاری برای این خودروی هاچ‌بک پیشنهاد کرده است. این لوازم اضافه در قالب چندین مجموعه برای فیات 500e پیشنهاد شده که در این مطلب به بررسی سه مجموعه می­‌پردازیم.

در مجموعه Fashion مواردی شامل رینگ‌های سفارشی، قطعات کروم، روکش سفارشی کلید، طرح chevron روی سقف به همراه محفظه لوازم در داخل کابین قابل سفارش خواهد بود.

فیات 500e با قطعات موپار

در مجموعه Sport Techno مواردی شامل روکش خاکستری مات روی بدنه، رینگ‌های 17 اینچی، آینه‌های جانبی و لوگوهای نصب شده روی عقب و جلوی خودرو به چشم می­‌خورد.

مجموعه سوم پیشنهادی توسط موپار را می‌­توان در شرایط فعلی پخش ویروس کرونا بسیار مفید دانست چراکه در این مجموعه خوشبو کننده هوا، لامپ UV و فیلتر قوی هوا برای کابین ارائه می­‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، موپار بیش از 80 قطعه لوازم جانبی برای فیات 500e ارائه کرده که موارد ذکر شده تنها بخشی از آنها بود. برای اطلاع از تمام موارد موجود، خریداران می­توانند به وب سایت این شرکت مراجعه نمایند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران