تحول در کابین با انواع امکانات

معرفی جیپ کامپس مدل 2022

25 تیر 1400 11:19

جیپ کامپس 2022 در ماه نوامبر گذشته و در جریان نمایشگاه خودرو گوانگژو معرفی شد، اما مشخصات فنی و جزئیات بیشتر درباره این کراس‌­اور اکنون منتشر شده است.

بزرگترین تغییر جیپ کامپس در مدل 2022 را باید در کابین این خودرو جستجو کرد. نمایشگر 10.25 اینچی دیجیتال پشت آمپر اولین ویژگی جدید کابین است.تغییرات ظاهری مدل 2022 نسبت به مدل فعلی چندان اساسی نبوده و به چند مورد جزئی شامل تغییر گرافیک چراغ‌های LED جلو و عقب محدود می­‌شود.

در زیر کاپوت با پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری مواجه هستیم که 177 اسب­‌بخار قدرت و 233 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک به محور جلو یا 9 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.

اما بزرگترین تغییر جیپ کامپس در مدل 2022 را باید در کابین این خودرو جستجو کرد. نمایشگر 10.25 اینچی دیجیتال پشت آمپر اولین ویژگی جدید کابین است، که در کنار صفحه نمایش 8.4 اینچی (10.1 اینچی سفارشی) لمسی در مرکز داشبورد قرار می­‌گیرد.

جیپ کامپس 2022

جدیدترین نسخه سامانه Uconnect 5 به همراه دستیار الکسا و با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و همچنین 5 برنامه شخصی­‌سازی برای علایق راننده شامل تنظیمات سیستم تهویه و موسیقی، در جیپ کامپس 2022 انجام وظیفه می­‌کند.

جیپ کامپس 2022 همچنان در تریم‌های اسپرت، لتیتود، لیمیتد و ترک هاوک قابل عرضه است، با این تفاوت که تریم جدید «لتیتود LUX» با برخی امکانات لوکس هم به جمع سایرین اضافه شده است. فرمان چند عملکردی و گرم‌کن و تهویه صندلی­‌های ردیف عقب نیز امکانات رفاهی تازه این خودرو است، که در برخی تریم‌ها در دسترس خواهد بود.

جیپ کامپس 2022

جیپ کامپس 2022 به بیش از 75 سامانه ایمنی و حفاظتی مجهز شده، که بنابر اعلام جیپ از تمامی خودروهای همرده بیشتر است. هشدار برخورد با ترمز خودکار، دستیار حرکت بین خطوط، شناسایی عابرپیاده و دوچرخه سوار، پایش نقطه کور ، هشدار برخورد با ترافیک پشت سر و چند مورد دیگر به صورت استاندارد در تمامی تریم‌­های جیپ کامپس 2022 نصب می­‌شود.

جیپ همچنین اقدام به آماده‌سازی یک سامانه دستیار نیمه-خودران به نام «دستیار بزرگراه» نموده که به راننده امکان می‌­دهد دستان خود را از فرمان جدا کرده و حتی وظیفه نگاه به مسیر را نیز به خودرو واگذار نماید.

شرکت جیپ فعلاً از اعلام قیمت کامپس 2022 خودداری نموده بنابراین در زمان نزدیک به عرضه این مدل در اواخر سال جاری، از جزئیات بیشتری باخبر خواهیم شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران